Betrouwbaar

Vlotte bezorging bestelde producten.

Voldoende voorraad, snelle levering, degelijk verpakt en vriendelijke prijs..

Hier waren de canvas paneeltjes die elders nauwelijks te krijgen waren ruim op voorraad, snel geleverd en nog goedkoper ook.

Scherpe prijs en snelle bezorging

Tot nu toe heb ik alleen maar goede ervaringen gehad met dit bedrijf dat ik online vond toen ik Amsterdam Acrylverf en aanhangende producten wilde aanschaffen. Online kopen gaat eenvoudig op hun prettig werkende website. De artikelen zijn ook scherper geprijsd dan bij de meeste andere bedrijven die ik online vond. Alles wat ik wilde kopen, was op voorraad en mijn bestelling werd steeds goed verpakt en snel verzonden. Heel toevallig kon ik onlangs de zaak persoonlijk bezoeken, maar ik was in tijdnood vanwege een afspraak elders. De jongeman die me toen hielp, werkte supersnel, efficiënt en erg vriendelijk.

Ik heb 20 potjes Amsterdam Acrylinkt besteld. Deze werden een paar dagen later geleverd. (Weekend zat er tussen) De potjes waren zeer goed ingepakt en de Acrylinkt is perfect. Super

Uitgebreide keuze en snel geleverd

Ik zocht en vond. Binnen een werkdag binnen. Er is zoveel keus

Goede prijzen en snelle levering.

Hebben wat ik nodig heb voor een concurerende prijs en met snelle levering.

Gewoon zoals het hoort, goed en snel

Snelle en goede levering

Ik ben heel tevreden met de levering! Ook fijn dat de hele bestelling in 1x geleverd is. Ik heb 1 punt wat misschien verbeterd kan worden. Ik had nl veel verschillende kleuren verf die ik wilde bestellen. En dan moet je elke keer weer bovenaan beginnen om een nieuwe kleur in te kunnen vullen. Misschien is er wel een handige manier, maar heb ik dat niet gezien. Voor de rest ben ik heel tevreden over Verfze.nl

Uitstekend.

Snelle levering en service.

Ja gewoon geweldig netjes ingepakt

Ik weet nu waar ik goed terecht kan.

goede verf, snel geleverd en voor de verzending goed verpakt!

zie hier boven

Top gewoon

Zeer mooie en overzichtelijke website , makelijk met bestellen en een zeer snelle levering.

Alles netjes en snel geleverd

Alles netjes geregeld en geleverd

Lekker overzichtelijk

Ik wordt er alleen maar hebberig van.hahaha

Hier isolatie behang besteld netjes en snel geleverd

Snelle en complete levering

Duidelijke website, en levering compleet, dat alles voor een goede prijs. Bij andere webshop zijn de leveringen niet compleet en worden ook niet nageleverd. Ook van terugbetaling hebben ze nog nooit gehoord.

Goede producten tegen uistekende prijs

Ik kon direct vinden wat ik nodig had en de producten waren scherp geprijsd, waardoor het ondanks de verzendkosten alsnog goedkoper was dan naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan die dit merk ook had. Werd ook keurig de volgende dag bezorgd, dus ik ben helemaal tevreden.

Bestelling snel en zonder problemen aangekregen. De artikelen waren mooi en goed verpakt. Niets op aan te merken

Snelle levering en alles compleet

Gewoon zoals je verwacht

Zeer tevreden met het verloop van mijn bestelling. Ook via mail een duidelijke communicatie. Ook de prijs ten opzichte van veel andere Webshops is gewoon goed. Voor mij was de prijs en betrouwbaarheid doorslaggevend.

Een top bedrijf

Super snelle levering zoals afgesproken

Ruime keuze makkelijke navigatie snelle levering

Fijne webwinkel met overzichtelijke navigatie, ruime keuze, makkelijke betaling en snelle levering. Ook aftersales is goed! Bravo!

Super klantvriendelijk !

Had 5 l verf van het merk Home made by ( nougat kleur) besteld .( goedkoopste variant in wit blik) Zoveel was er niet meer van op voorraad en werd keurig gebeld en als alternatief werd de duurderde variant (in zwart blik) aangeboden en de extra kosten werden vifty vifty gedeeld. Heel attent !!!! Donderdag besteld en zaterdag geleverd. Verf is goed dekkend en mooi mat. Kortom hier kun je gerust bestellen.

De levering in 2 dagen, zonder supplement !

Als gezegd

uitstekend

Groot assortiment en snelle levering,helemaal top

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.