Super product met super snelle bezorgservice.

Ik heb dit product al een keer gebruikt. Heel gemakkelijk aan te brengen, en super resultaat. Ik praat over de wax om een buiten tafel te behandelen. Prachtige kleur. Het product doet wat t belooft. Daarbij hele snelle bezorg service!!

Direct antwoord na bestelling en snel geleverd. Na 1 dag binnen en zending was keurig met zorg verpakt.

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen en best vlot geleverd. De acrylstiften voldoen prima naar verwachting!

Overzichtelijke site en een constant in de levering!

De site is zeer overzichtelijk en de bestelling gaat heel goed! Daarna word ik goed op de hoogte gehouden van de levering en die is er redelijk snel.

Overzichtelijke site Veel keus

Vlugge levering en ok

Producten hebben een prima kwaliteit. Deze keer was niet alles wat ik bestelde direct voorradig. Toch vond ik dat de levering nog best heel snel was. En ik werd keurig op de hoogte gehouden.

Snelle Levering !

Goed verpakt en snelle levering

Fijne snelle levering.

Ook aan de telefoon goed advies.

Goed overzicht van producten

Lekker om op deze site te zoeken naar het product welke ik wil

blij verrast

werd door bedrijf gecontacteerd omdat een artikel niet geleverd kon worden; in goed overleg prima alternatief gevonden en uitstekend vakkundig advies gekregen over het product; geweldige service!

Alles goed geregeld en op tijd geleverd, top.

Het juiste product tegen een aantrekkelijke prijs en ook nog snelle levering

Alles was duidelijk

Duidelijk om de bestelling te doen . Het was niet voorradig dus duurde iets langer en dat werd via een e-mail netjes gemeld . Al met al was het er nog snel . Keurig verpakt zodat het product ( pastelpotloden ) niet konden breken .

Topservice

Prima prijs, snelle levering!!!

Hier kon ik de amsterdam verf makkelijk en overzichtelijk bekijken en kiezen. Werd binnen 1 dag verzonden en kwam de dag erna ook al binnen. Heel verast. Mijn nieuwe place to be voor verf

Goede keuze voor mijn olieverfjes

Eerste bestelling hier en heel erg tevreden! Ik ben onder de indruk van het uitgebreide assortiment kleurtjes van watervermengbare olieverf. Ik kon de benodigde kleuren elders niet bij 1 winkel vinden en hier wel, dus maar 1x verzendkosten. Echt top! Overzichtelijke site, elke kleur verf apart weergegeven ipv met een scrolmenu voor alle beschikbare kleuren. Dat laatste is super onhandig, hier is dat overzichtelijk. Erg prettig! De levering was snel én met Post.nl wat voor mij ook een pré is. Als ik weer verfjes nodig heb, kom ik absoluut terug.

Snelle, toelevering!

Snel, netjes geleverd

Ik heb gekregen wat ik wenste.

Na de bestelling vlak voor de kerst, bleef de bestelling "hangen". Na het eerste telefoontje wer onmiddellijk gehandeld en de bestelling klaar gemaakt voor verzending. 2 dagen later ontving ik het bestelde.

Geheel volgens afspraak

Perfect, geweldige uitleg

Zeer snelle levering!

Fijne website, snelle levering

Mooie overzichtelijke website met een brede keuze. De levering was zoals beloofd, netjes verpakt.

zeer snelle levering

Winkel met veel keus en een goede prijs. Zeer snel en goed verpakt geleverd. Top

Snelle leveriing van goed materiaal

Zie hierboven

Snel geleverd en artikelen als verwacht

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.