Waardeloos

Pakketbom de 29e november komen en kwam pas 8 december.Heb duurdere verf moeten kopen omdat het niet op tijd kwam.Ben geen blije klant!

Ik vond alles dat ik zocht gemakkelijk

Snelle levering, goede kwaliteit

Ziehierboven!

Potloden worden altijd goed ingepakt en een snelle levering. Meestal de dag na de bestelling.

Een zeer ruime keus aan verf en snelle verzending TOP

Ondanks drukke periode toch snel geleverd. Zal zeker dit bedrijf aanbevelen

Goede communicatie met de verkoopmedewerker

Wij hebben een leuke soepel gesprek met Astrid over het vooraad van het behang, leverdatum, en zo voort. Dit is zeker heel veel gewaardeerd in deze tijd waar je meestal alleen met robot een bericht kan sturen.

Supergoede service!!!!

Alles besteld en na twee dagen alles netjes in huis!!

Supersnelle levering

Wauw zo’n snelle levering heb ik nog nooit meegemaakt. De volgende dag al in huis. Dankjewel!

Precies wat je mag verwachten

Een webshop met een uitgebreide collectie, een eenvoudig bestelproces en probleemloze levering. Meer kun je niet verwachten. Ik ben heel tevreden

Een snelle levering. Duidelijk factuur. Zeer tevreden.

Keurig verzorgd

Goed verpakt, snel verzonden, aardig en vakkundig aan telefoon. Prima bedrijf!

Stefani

I love this ❤️ Correct and fast service. The products are top! I will definitely have further orders!

Super firma!

Ruim aanbod, bestel hier vaak, en tuut-tuut, razendsnelle verzending. Vandaag besteld, morgen in huis. Kan het iedereen aanraden.

Mij niet mailen.

Ik heb mij niet imgeschreven voor nieuwsbrieven o.i.d. Elke webshop die mij toch om een beoordeling vraagt per mail, krijgt van mij 1 ster. Wat snap je er niet aan?

Goede service.

Lastig om losse potloden te krijgen. Bij Verfze gelukkig geen probleem. Top jongens. Dankjewel

Snelle bezorging

De goedkooste voor acrylverf

Excellent

Great prices and fast shipping!

Na foutje aflevering, heel klantvriendelijk.

Eerste keer dat ik bij dit bedrijf iets bestel. Verfpot was open gebarsten in doos. Heb hier over gemaild. Het antwoord kwam zeer snel. Zoiets kan natuurlijk gebeuren. De snelle keurige en vriendelijke reactie maakt dat de ik zeker bij dit bedrijf vaker mijn bestellingen zal plaatsen.

super service en snel geleverd

Na het aanvragen van stalen, heb ik advies ingewonnen voor de uiteindelijke bestelling. De service hierbij was zeer goed en de bestelling werd snel geleverd.

Teleurstellend

Hele dag zitten wachten op een zending tussen 08.00 en 18.00 uur. Er was helemaal geen zending met PostNL. Om 16.00 uur lag er een enveloppe in de bus. Had helemaal niet thuis hoeven zijn. Behangmonster van ca. 10x15 cm voor €7,95. Onbruikbaar monster. Hebben wel een groter monster maar die moet u dan wel ophalen. Zeer klantonvriendelijkheid. Had graag meer verzendkosten betaald voor een fatsoenlijk monster.

Super services

Super services en snelle levering

vlotte levering / verzending en afhandeling.

Via de site besteld ging makkelijk veel keuze makkelijk een bestelling plaatsen en de betaling doen.

Snel

Hoge korting, snelle service Goed verpakt

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.