Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit..

Prima transactie

vlotte correcte levering

al een paar keer eerder besteld. bevalt goed. ook de verzend kosten heel redelijk. €4,95 voor het verzenden van 10 tubetjes verf. goed verpakt ,niet meer dan nodig. Bij een andere leverancier vragen ze 9,95 voor dezelfde verzending. en dan zit het in een doos waar wel 50 tubes in kunnen.

Snel geleverd, altijd goede ervaringen.

Altijd goed. Bestel hier al jaren.

geweldig

snelle levering en alles goed verpakt

Snelle levering, topkwaliteit.

Super ervaring, snelle levering en topkwaliteit aan materiaal.

Goed!

Goede service. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Materialen goed verpakt.

Kwaliteit van goederen perfect.

Dure verzendkosten voor klein pakje dat er drie werkdagen over doet.

Snel, netjes en goed verpakt

Twee keer verf besteld. Nette communicatie, duidelijke site, groot assortiment. Spullen worden snel, goed verpakt en netjes verstuurd.

Ook bij een probleempje hele snel reactie en oplossing!

Zo eenvoudig kan het zijn

Mijn item was makkelijk te vinden, gunstig geprijsd, en de volgende dag bij mij thuis afgeleverd. Dank jullie wel!

Vlotte levering keurig verpakt

Na bestelling snel duidelijk wanneer het pakket komt. Goed verpakt en ja de Amsterdam acryl verf ben ik al jaren fan van. Goede prijs kwaliteit bij deze firma.

Bestel al enkele jaren mijn Amsterdam acrylverf bij Verfze en er ze hebben het hele kleuren pallet en de levering is vaak de volgende dag al en soms de dag daarna maar altijd snel. Ben blij deze webshop gevonden te hebben !

Goed en snel

Prima geregeld

Ruim assortiment, duidelijke webshop

Acrylverf van Amsterdam gekocht. Makkelijk: duidelijke afbeeldingen, overzichtelijk, ruim aanbod van verf en accessoire. Levering binnen een week.

Goed netjes en snel

Aanrader

Supersnel geleverd, goed en netjes verpakt en extra een handige kleurenkaart erbij.ik ben zeer tevreden.

Besteld en snel geleverd

Conform bestellingen snel geleverd, zeer tevreden.

Veel goedkoper dan andere verfwinkels.Goede service en bezorging,,

Veel goedkoper dan andere verfwinkels. Goede service en bezorging,,

Kwalitatief behang, goed omschreven, goede service

Goede service. Denken goed met je mee. Arte behang gekocht met bijhorend hoeveelheid lijm

perfect,

Prima communicatie en info, attent en snelle correcte levering.

Twee potten Amsterdam besteld. Heel snel geleverd. Prima

Ik kom een keer in de winkel kijken.

Kon niet beter

Mooie prijs, makkelijke betaalopties, pakje snel ontvangen. Kon niks meer wensen dan het verloop van mijn bestelling, top.

Voor de 2e keer iets gekocht. Potloden worden heel netjes ingepakt.

Perfect en snel

De levering was keurig verzorgt en snel geleverd. De ene werkdag besteld en de volgende werkdag geleverd. Deze snelheid van levering daar hou ik wel van.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.