gezocht en gevonden

lang naar gezocht en bij Geurts Jansen gevonden

Vind het heel gek dat je in de winkel meer betaald dan op de webshop.

Goed en snelle levering

Snel bezorgt

Ik wilde Talens acrylinkt kopen, ik kon dat niet in mijn dorp kopen. Dus ben ik op de website gaan zoeken. Ik ben bij jullie beland en kwa prijs en service hartstikke goed. Dus zodoende…nu weet ik waar ik moet zijn dus de volgende keer ga ik weer meteen naar jullie website

Snelle levering en topkwaliteit, zeer tevreden

Producten snel geleverd waardoor ik weer lekker aan de slag kon. Goede kwaliteit verf!!

Zeer goede service

Ik had een bestelling gedaan binnen 10 minuten kreeg ik een telefoontje dat wat ik heb besteld gedeeltelijk niet in mijn volume op voorraad was en of ze het in een andere volume mochten aanleveren en daarna was mijn bestelling super snel geleverd Dit vind ik top service

supersnelle levering en heel erg betaalbaar

Ik geef schilderlessen en bestel mijn kunstbenodigdheden vaak bij de grote bekende kunstbenodigdheden winkels. Ik ben meer dan eens teleurgesteld met de leveringen van deze niet nader te noemen winkels. Lange levertijden en meer dan eens waren artikelen beschadigd door slecht inpakwerk van deze niet nader te noemen winkels. Dit keer besloot ik eens Verfze.nl te proberen voor een bestelling. Ik was echt aangenaam verrast toen ik een redelijk grote bestelling deed om 16.00 en na ongeveer een half uur een bericht kreeg dat mijn bestelling de volgende dag al bezorgd zou worden! En inderdaad de volgende dag had ik de bestelling binnen, super verpakt in gerecycled karton en alles compleet, onbeschadigd met zelfs een klein extra presentje. Daarnaast ook nog eens flink voordeliger dan de grote bekende kunstbenodigdheden winkels. Ik ben erg tevreden en ga hier zeker vaker bestellen!

Correcte afhandeling, correcte prijzen. Top!

Dit bedrijf was me onbekend. De bestelling liep zeer vlot, de levering ging vlug en zonder problemen!

Grote verfpotten voor scherpe prijs!!

Groe voorraad. Superfijn als ik door mijn verf ben dan heb ik mijn potten de volgende dag al in huis. Klasse.

goedkoop en snel

twee keer wat besteld en beide keer was het snel én fraaie aanbiedingen.

Uitstekende klantenservice

Bij het bestellen van mijn pakketje Hadden ze niet alles op voorraad, maar ik werd wel op dezelfde dag op de hoogte gebracht, ze zeiden Dat len oakketje Dan zaterdag Zou toekomen! Dit was de vrijdag avond al toegekomen met een omleiding van postnl weliswaar maar Dat is aan andere service

Snel en klantvriendelijk.

Gelijk nadat ik een bestelling geplaatst had, werd ik gebeld omdat er een onderdeel niet op voorraad was. Er werd gevraagd of dit vervangen kon worden voor iets anders. Door het snelle handelen kon het pakket snel verstuurd worden. Super!

erg mooi behang

erg mooi behang, prima prijs en snelle levering

Supersnel

Goed product, snelle levering

Snelle levering.

Snelke levering, prima prijs.

Snelle verzending

uitstekend

wij kwamen materiaal te kort en dat was er na het bestellen de volgende dag.

Super! Vriendelijke mensen denken positief mee.

Fijne aanbieding prijzen, fijne communicatie en snelle verzending! Ook zeer prettig en vakkundig ter woord gestaan. Ben helemaal tevreden en blij. Goede winkelervaring, zal zeker nog bestellen en de aanbiedingen in de gaten houden.

tevreden met snelle levering

Snel verzonden,perfect verpakt Netjes ontvangen

Top service en verzending..

Al jaren mijn favoriete winkel...

Mijn eerste bestelling is goed en vlot verlopen

Ruim aanbod , goede prijs , kwaliteit. Ik ga zeker nog een bestelling plaatsen.

Alles is verlopen en afgehandeld zoals besproken

Na een prettig telefonisch contact, de webshop gebruikt voor het bestellen en laten leveren van de door ons gewenste artikelen. Zowel telefonisch als digitaal via de webshop, klopte alles gewoon.

Zeer snelle levering en duidelijke track en trace gegevens.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.