Excellent

Snelke levering, goede kwaliteit

Zeer snel de spullen binnen.

Goed geholpen aan de telefoon. Nu alleen nog het bankrekeningnummer naar nedelands bank toe want dat schepte verwarring. Maar verder helemaal goed.

Heel tevreden van mijn eerste bestelling

Keuze op de website en vlug delivered. Un beau choix sur le site et livraison rapide.

Perfect product en levering

Dikke 10 !

Snelle service en veel keuze

Goeie prijzen en goeie service

Eerste keer hier wat besteld, en ik zeker nog eens terug. Ik kreeg netjes bericht dat er iets niet op voorraad was, en wanneer ik het dan kon verwachten. Vriendelijke service en hele goeie prijzen!

helemaal top

alles was duidelijk en goed geregeld

Heel goed geholpen, ben zeer tevreden.

Heel goed geholpen, ben zeer tevreden.

Duidelijke website

Snelle service, veel keus

Staan je bij met raad en daad! Top!

Goede klantbeleving. Goede prijs kwaliteit. Snelle levering. Complimenten!!!!

goede service

Goede en snelle leveringen van de bestelde produkten

Zeer tevreden snelle levering.

Goede service en snelle levering

Er werd een artikel nagestuurd omdat dit op het moment van bestellen niet voorradig was. Hierover kreeg ik een mailtje. Veel leveranciers melden dit pas op de pakbon bij eerste levering

Vlotte service

Top !

A+

Zeer behulpzaam en meedenkend. Fijne koop ervaring

Gemakkelijk te bestellen, goed verpakt en na 5d geleverd

Overzichtelijke site waar ik gemakkelijk kan op bestellen. De verven van Amsterdam zijn steeds goed verpakt. Steeds correcte levering door PostNL die een 5tal dagen duurt. Jammer dat ik de verf soms goedkoper zie op andere site waar ik ook durf te bestellen.

Overzichtelijk webshop en snelle bezorging

Ik had verf etc besteld maar toen de bestelling afgerond was stond erbij “gratis verzenden” terwijl toen ik afgerekend had en een mail waarop stond dat ik wel verzendkosten moest betalen ben ik meteen gaan bellen dat het niet klopt. Wel heb ik gezegt dat ik het vergoed moet kunnen krijgen. Dhr Geerts vroeg aan mij of het goed was of ik een schort wilde accepteren. Dat is prima. Heb nu alles binnen en een schort gekregen van Talens. Super bedankt. Wil wel iedereen zeggen “ ben zelf alert in ook deze zaken en bij alle onlinewinkels”. Wat ik wel wil zeggen dat er geen goed huisnummer op stond !

Geen klachten

Had een mail gestuurd en kreeg direct antwoord

Snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd en goed verpakt

Doen wat ze beloven

Prettige website eenvoudig bestelling te plaatsen en levering conform afspraak.

perfecte leverantie

fijn band om de naden voor het behangen mee te dichten.

Uitstekend, daarom kom ik ook terug!

Zie hier boven.

Ik belde ik bestelde en ik ontving superrrr snel dan jullie wel

Behang staaltjes aangekocht

Was op zoek naar behang staaltjes. Eén van de weinige sites waar je nog behang staaltjes kunt krijgen. Snelle levering.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.