Helemaal top!

Goede service, snelle levering, prima prijzen.

Snel

Top ervaring!

Te vergelijken met mijn eerste tongzoen, zalig !

Top levering vandaag besteld morgen in huis

Fijne webshop met goede service

Overzichtelijke website met een goede prijs voor de Amsterdam Acrylverf. Dan koop je toch meer kleurtjes in 1 keer. Win/win voor de webshop en de klant. Iets nog toevoegen aan je lopende bestelling is geen probleem. Klantenservice reageert snel met een betaallink, dus wel zo makkelijk. Ik ben een tevreden klant en kom zeker terug!

Ik zou iedereen willen zeggen, koop hier geweldige service

Goeie klantenservice en product

Ik zocht een product om onbehandeld hout mee in te oliën. Ik wist al welke ik wilde en was benieuwd hoe snel het geleverd kon worden. Ik belde met de klantenservice en het kon de volgende dag al geleverd worden. Daarnaast kreeg ik ook nog tips en advies over hoe het product te gebruiken. Heel fijne ervaring.

perfecte snelle levering.

Zeer snel en netjes geleverd.

vlotte en snelle levering

idem

Kwaliteit voorop

Lekker snel geleverd en van zeer goede kwaliteit. Blij mee.

Altijd top!

Veel keus,super mooie verf,goed stevig verpakt en snel in huis.

verf expert amsterdam

Prima op tijd verzonden. Leuke prijs.

Goed concept

Veel keus. Gemakkelijk bestellen. De prijs mag lager.

Mooie materialen, goede kwaliteit, snelle service!

Heel blij mee

snelle levering en netjes verpakt

Snelle levering en netjes verpakt

Bestel al enkele jaren hobbyverf bij Verfze en de service, communicatie en prijzen zijn prima !

Snelle en vriendelijke service

Snelle levering, materialen zorgvuldig ingepakt, vaste prijzen en niet duur, sterk verlaagde prijzen bij aanbiedingen. Website is overzichtelijk, Assortiment voldoende,

Gewoon goed!

Website, informatie en bezorging prima

Super goede service!

Ik heb veel verf nodig in mn werk en vind de service en snelheid super fijn!

Snel en correct

De ene dag besteld, de andere dag geleverd, belangrijk als je bezig bent met een bepaald project

Goede site om meerdere kleuren te kunnen bestellen

Goede prijs en snelle levering

Prima keuze voor een goede prijs en ik had alles snel in huis om mee aan de slag te gaan

Snelle levering, goede service

Kort na mijn bestelling werd ik gebeld over een onduidelijkheid. Dit was snel opgelost. De volgende dag de bestelling reeds in huis. Fijne ervaring.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.