Alles heel goed te vinden op de website tegen goede prijzenn

De verftubes kwamen zelfs een dag eerder dan aangegeven. Wel kreeg ik per ongeluk ook een pakketje voor iemand anders omdat bjj vergissing ook hier mijn naam en adres op stond. Anders had ik 5 sterren gegeven!

Super snelle service!

En zeer verrast door 2 gratis samples. Erg leuk!!

Snelle levering, veel keus.

Geweldige service

Ruime keuze tegen een leuke prijs en levering snel. Net als vorige keer! Er was deze keer iets verkeerd geleverd maar na een telefoontje had ik het goede product de dag erna in huis, top!

Uitstekend verpakt toegekomen. Heel tevreden!

Fijne webshop

Groot assortiment met goede spullen. Ik ben erg blij met mijn verf die snel binnen was. Ga zo door!

Uitstekende service.

Kan niet beter!

Voor herhaling vatbaar

Het was voor mij de eerste keer dat ik heb besteld bij deze webshop maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb potjes ecoline besteld en de kleuren zijn prachtig. Ook erg fijn dat ze goed verpakt waren. Ik kijk uit naar de volgende kleuren die ik ook zeker nog zal bestellen.

Super goede service

Na besteld te hebben en aagegeven of het op zaterdag geleverd kon worden. Kreeg ik diezelfde dag nog een telefoontje. Dat ze het wel op vrijdag zouden kunnen versturen dan zou als het meezit en alles goed gaat op zaterdag geleverd worden. Werd netjes duidelijk gemaakt dat ze wel afhankelijk zijn van post bedrijf. Heb zaterdag alles netjes ontvangen. Hartelijk dank voor de goede service.

Snelle verzending. Enig verbeterpunt. Optie verzendkosten als brievenbuspost voor €2,00 wanneer de bestelling door de brievenbus past.

Snel

Ik heb Amsterdam acrylverf gekocht en de prijs is goed tov andere aanbieders. Verder was het de volgende dag al in huis. Zeer tevreden

Uitstekend en snel geholpen

Veel keuze in assortiment. We hadden het heel snel in huis. Alles netjes verpakt. Erg tevreden!

Uitstekend vanaf het eerste contact tot de aflevering.

Verzending naar Frankrijk was voor Verfze geen enkel probleem. Vriendelijke klantenservice. Snelle verzending en aflevering van de bestelling.

Klantvriendelijk

Snel antwoord op vragen en vlotte levering en....voordelig

website is niet zo gebruiksvriendelijk

als je iets in je winkelwagen doet, moet je wel heel veel scrollen voor je een volgende tube kunt bestellen assortiment penselen zou beter kunnen

Netjes geprijsd snelle levering.

Prima service!

Service super

Ik had een vraag over verf ingesproken. (voicemail) Na een half uur krijg ik een telefoontje terug, met de informatie die ik moest weten. Heb meteen de verf besteld die ik nodig had en 24 uur later had ik het al binnen. Dat noem ik service top bedrijf.

Toppie!

Topservice!

Juiste producten geleverd en een bericht ontvangen dat de levering iets later kwam vanwege voorraad

Zie boven

Snelle ontvangst en afwikkeling

Iedere keer dat ik wat bestel of contact heb met de medewerkers is er een fijn contact. Er wordt snel en accuraat gereageerd. Verzendingen gaan ook erg snel.

snel service, correct, voordelig,

top :-)

Prima levering!!

Keurig geleverd!

Snelle afhandeling, kwaliteitsproducten.

Snelle levering, vriendelijke service

Ik had een vraag ivm een bestelling en ben heel fijn geholpen. Daarna mijn bestelling geplaatst en een week later binnen, prima!!

Producten zijn gemakkelijk te vinden op de website en een supersnelle levering.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.