Super goed

Bestelling op de website ging helemaal naar wens. Prijs was concurerend. Wat mij echt positief verraste was de aflevering. Super snel. Bedankt en tot de volgende keer

Sturen al vraag voor review voordat alles geleverd is..

Behang en toebehoren besteld. Kreeg bericht dat behang rechtstreeks vanaf de producent zal worden geleverd. Wel raar dat ik dan al een verzoek krijg om ze te beoordelen als nog niet alles geleverd is. Beetje voorbarig..

Snel,vlug verstuurd,goede prijs-kwaliteit

Gewoon goed op alle gebied

Prima informatie omtrent productvoorraad, versturen en bezorgen.

Goede en snelle respons. Correcte afhandeling.

Goede levering

Goede keus en snellen levering

Super goede aquarelverf tegen een heel zacht prijsje.

Nergens in Nederland zulke goeie aquarelverf voor zo'n zacht prijsje gekocht. En de volgende dag al in huis! Dat is nog eens prettig zakendoen.

Uitstekende website, producten en service.

Zie boven

Kwaliteit en snelle levering

Snelle levering van de producten.

Alleen jammer als 1x de factuur is gemaakt en het product niet meer aanwezig is. Je later een groter fles koopt . Niet een aangepaste factuur krijgt. Jammer

Snelle levering !

Snelle levering ! De bestelling is ook wat ik ervan verwacht had. Helemaal top! En jullie hebben een uitgebreid assortiment. Daar kan ik wel wat mee!

Goede webwinkel

Zeer tevreden en snelle levering.

goeie, diverse producten maar te hoge verzendkosten

Uitstekende webshop

Goede producten voor een mooie prijs. Snelle en correcte levering.

PRIMA!

Prima verpakt met wat leuke gratis extra's erbij . SUPER!

groot assortiment, goed gesorteerde webwinkel

overzichtelijke webwinkel, groot assortiment, snelle levering

Welke kleur heb ik tekort? Bestellen en de volgende dag is het in huis. En het advies is top

Mooie site en snelle afhandeling

prima geregeld

prima geleverd

Snel en goed verpakt

Pakket snel ontvangen. Duidelijke website. De potten Amsterdam acryl waren zelfs dichtgeplakt! Goede prijs.

Prima webshop

Webshop met uitstekend assortiment tegen normale prijzen. Heldere en duidelijke website. Als er onverhoopt iets niet op voorraad is, wordt er netjes via mail gecommuniceerd.

Top webwinkel !

Ondanks dat niet alles op voorraad was toch volledige levering in 5 dagen! Goede communicatie over het iets langere levertijd.

Goede en snelle levering

goed verpakt en snel geleverd

Goede snelle levering

Voor de eerste keer iets hier besteld . Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben . De website was duidelijk , levering was snel

Snelle levering, nette prijzen

Snelle levering en nette prijzen. Top

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.