Ging alleen om staaltjes, maar de service was super snel!

Plastic opvulmateriaal

In de ontvangen zending zat plastic opvulmateriaal. En dat in een doos waar plastic flessen zitten die niet breekbaar zijn. Het gebruik van plastic als opvulmateriaal keur ik af omdat ik vind dat er vandaag de dag vele alternatieven voor zijn. Serieus reden voor mij om geen bestelling meer bij jullie te doen. Vriendelijke groet, Annette

goede service

goede service, snel en keurig

Bestelde spullen snel en keurig ontvangen

Scherpe prijzen vergeleken met anderen, snel geleverd.

Grote keuze, en snelle leveren.

Vandaag bestelt en morgen echt in huis.

Prima producten. Snelle levering.

Redelijk snelle levering en is zeer concurrend.

Goed.

Vriendelijk en behulpzaam

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling, een telefoontje was voldoende voor een creatieve oplossing. Fijn uitgebreid assortiment. Snelle levering na bestelling. De leuke onverwachte attenties bij de bestelling waren een fijne verrassing. Echt een aanrader dit bedrijf.

Snel en goed!

Super snelle levering

fijne pot acrylverf bij jullie gekocht voor een fijne prijs, vlot geleverd, top !

Uitstekende en snelle service!

Goedkoop, uitstekende service en snelle levering!

Mooi op tijd binnen

Besteld en met een paar dagen binnen.

Altijd op tijd

Ik bestel er vaak verf en de levering is altijd snel!

Overzichtelijk, snel en gunstige prijzen

Prima !

Zeer snelle service! Meer dan tevreden!

Zeersnelleservice! Zeer vriendelijk geholpen aande telefoon! Meer dan tevreden!

Zalig!

Een zeer ruime en overzichtelijke webshop, die u met groot gemak iets laat bestellen en betalen. De prijs van de kwaliteitsproducten is goed. De manier dat de verven geordend staan is prachtig! Een zaligheid om hier te schoppen.

Prima service!

Prima service toen bleek dat ik de verkeerde set had besteld. Nieuwe set ook mooi op tijd geleverd, net voor Sinterklaas!

Ben tevreden

Artikel wat ik besteld had, mooie aanbieding.

Quick and efficient service

I ordered different acrylic paints and other items and received them the same week ! I had some questions and received an answer via email within one hour. I am really happy about the answers, the person was really nice and this is important for me.

Snelle levering en perfecte klantenservice

Betrouwbaar en snelle levering.

Netjes op de hoogte gesteld ivm levering

Fijne shop

Ik had net niet genoeg besteld om in aanmerking te komen voor gratis verzending. Even gebeld, nog wat bij besteld en ze hebben het netjes voor me geregeld.

Zeer snelle levering

Vrijdag in de middag besteld, zaterdag al in huis. Ik kon dus het hele weekend aan mijn schilderij werken!

Zeker aan te bevelen

Bestelling is naar tevredenheid verwerkt en snel verzonden. Nadat er een probleem ontstond gedurende het verzendproces is dit goed uitgezocht en zijn we keurig op de hoogte gehouden. Alles is goedgekomen. Top allemaal!

Keurig verpakt en geleverd

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.