Mooie prijzen

Mooie prijs voor kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering. Top!!

Snelle en correcte levering!!

Prima service!

Beter kan niet

Op tijd verzorgd, goed verpakt en een cadeau erbij.

Responsief en behulpzaam

Top Service

Zeer goede website ! Vriendelijke medewerkers !! Snelle levering !!!

Persoonlijk contact waardeer ik zeer

Gewoon netjes en persoonlijk geregeld en goede prijzen

Snel bezorgd en goed verpakt

De bezorging was snel. De verf was extra getapt voorzorg dat de deksel niet openen gaat tijdens de bezorging. Ik ga hier vaker bestellen voor [Amsterdam_Acrylverf_standaard] [Amsterdam_kwasten]

Goede communicatie en snelle service!!

Goede communicatie, fijne website/shop, snelle levering. Nog nooit problemen gehad met dit bedrijf. TOP.

super!

Als is gegaan zoals het hoort te gaan :)

Goed geholpen aan de telefoon en daarna de bestelling gedaan.

Goede kwaliteit producten, snelle levering

In de doos vond ik naast mijn bestelling nog extra producten als geschenk. En superleuk gebaar. De profileren zijn van uitstekende kwaliteit, waren goed verpakt en snel geleverd. Hier ga ik zeker vaker mijn kunstschilder artikelen bestellen.

Handige website en goeie service

Prima service en snel!

Mijn eerste ervaring was zo goed dat ik jullie al aan verschillende creatievelingen heb doorgegeven !

Goede sortering, goede voorlichting en uistekende lage prijzen

Goed bdri, duidelijke info

Geen 5 sterren omdat ik het raar vind dat ik extra verzendkosten moet betalen omdat ik het pakje op service punt af wil halen, terwijl dit naar mijn inziens minder werk voor jullie is.

Snelle levering. Prima verpakt.

Goede en snelle levering en scherpe prijs!

Goede en snelle levering en scherpe prijs!

Betere service dan bol.com qua klantvriendelijk

Ik bestelde nu al een x aantal keer op de site, ten eerste zijn de prijzen van de olieverf hier veel "goedkoper" dan bij andere verdelers, zorgvuldige verpakt, kleine tubes zitten mooi opgeborgen in een gepast doosje, de emmers worden extra dichtgeplakt aan de zijkant, 1 kleurtje hadden ze niet op vooraard maar 2 dagen achter len bestelling had ik alles in huis, vandaag kreeg ik zelfs een schildershort en een tubetje verf Gratis. Als je iets wilt kopen, doe het hier!

mooie website en prettig in gebruik bij het zoeken naar de gewenste producten

direct een reactie gekregen dat bestelling niet compleet in voorraad was en wanneer levering wel zou kunnen plaatsvinden dit was een paar dagen later en voor mij geen probleem alles zeer goed verpakt toch nog snel bezorgd

Goed verpakt. Prima verf!

Het pakketje was er snel. Er was daarover duidelijk gecommuniceerd. De inhoud was goed verpakt. De verf zelf was precies wat ik besteld had. Goede kleuren en prima resultaat.

Snel antwoord en vlotte duidelijke afhandeling van bestelling

Snel antwoord op vragen en vlotte en duidelijke afhandeling van de bestelling. Snel geleverd.

Heldere website en snelle levering

Een groot assortiment voor al je schilderstukken

alles wat besteld is werd mooi op tijd geleverd!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.