Was prima, goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Top zaak met snelle levering

Wij hebben nu 2 keer behang besteld en alles werd snel en op tijd geleverd. Keurige terugkoppeling via de e-mail Kortom aanrader !!!

Wat een snelle en vriendelijke service! Fantastisch!

Ik had Amsterdam Acrylverf nodig, maar was officieel te laat met bestellen op de webshop. Nadat ik vriendelijk werd geholpen aan de telefoon, heeft Verfze haar uiterste best gedaan en is het gelukt om mijn bestelling toch mee te krijgen met de zending van die dag! De volgende dag had ik het al binnen en kon de dag daarna goed op tijd beginnen aan mijn opdracht!

Goedkoop.enbtoch goede kwaliteit.

Het was voor mij verrassend om te ontdekken dat ik voor een zeer betaalbare prijs. Toch kwaliteitsverf kon bestellen. Fijn, bedankt.

Voordelig en snel verzonden

Voordelig en snel verzonden, een keer een bezoek gebracht aan de winkel in Ermelo tijdens vakantie, uitstekend geholpen. Het assortiment zou uitgebreider kunnen zijn.

Een goede service, vandaag besteld ,volgende dag al in huis TOP.

Snel en in orde

Snel en vlot geregeld met goede prijsvoorwaarden

Fijne service

Duidelijke website, veel keus en een snelle levering

Geweldige service

Zoals gezegd heb ik een prima service ervaren, om aan een kosteloze verzending te voldoen moet men meer dan €100,- besteden om aan deze criteria te voldoen ik had een "fout" gemaakt, en door even te bellen had men begrip voor de zaak en kon ik door er 1 item bij te bestellen toch een kosteloze verzending krijgen, geen gezeur geen gemaar gewoon klantvriendelijk opgelost. TOP

Geweldige ervaring

Het was gewoon heerlijk om tussen de producten te "graven":-) De website is zeer overzichtelijk en prettig te bedienen, de prijzen de laagste die ik gevonden heb en de keuze vd producten ruim voldoende. Ik ben erg blij dat ik 3 verschillende setjes/nuances vd AMSTERDAM acryl verf kon kopen, die waren nergens te vinden (alle 3 tegelijk). Jammer dat de verzendkosten vrij hoog waren, maar aangezien de prijs vd producten zelf erg laag was vond ik het geen ramp ;-) Alles was netjes en veilig ingepakt in een niet te grote doos dus de producten bleven bij elkaar ipv door te grote gaan los slingeren. De bestelling kon ik laten bezorgen bij de Primera wat zeer fijn was, ik wachtte nauwelijks totdat het pakje afgeleverd was. Ik bevel zeker deze webwinkel aan.

Snelle levering en met aandacht ingepakt.

Keurig afgeleverd helemaal naar wens

altijd correcte en verzorgde levering

kwaliteit en altijd snelle levering

Prima shop

Niets op aan te merken.

Niet duur, snelle levering

Voor de 2e keer besteld, acrylverf Amsterdam. Verfdop netjes met tape dichtgeplakt. Snelle levering en niet duur. Aanrader Léonne Zuurbier Paintings

Machtig

Mooi product

Super kwaliteit en snel!

Ben erg blij over Van Gogh acryl verf setje. Precies wat ik zocht en super snel bezorgd (sneller dan aangegeven!) Bravo!

Besteld, betaald, twee dagen erna ontvangen

De verf verschilt wel eens in prijs; deze keer was VBS Geurt Jansen het meest voordelig. Order afhandeling perfect verlopen, ga zo door!

Snel en correct geleverd

Super snel en goed.

Overzichtelijke site, alles makkelijk te vinden. Bestelling gaat soepel en ligt vrijwel dezelfde dag klaar om af te halen.

Alles in prima staat en op tijd geleverd

Snelle levering en in goede staat ontvangen

Snelle levering, netjes verpakt

Hele snelle levering, dankuwel! Het was ook netjes verpakt met extra tape op de dop van de verfbussen zodat deze niet zouden open gaan tijdens het vervoeren. Top

Prima levering

Makkelijk via de website besteld en alles is perfect geleverd. Precies zoals het hoort te gaan. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt.

Snel geleverd en mails met betrekking tot status van de bestelling. Erg netjes!

Behang en lijm besteld, lijm werd door post.nl beschadigd geleverd! We konden gelijk nieuwe halen in de winkel en kregen meteen goed advies! Zeer vriendelijk personeel!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.