Behang en lijm besteld, lijm werd door post.nl beschadigd geleverd! We konden gelijk nieuwe halen in de winkel en kregen meteen goed advies! Zeer vriendelijk personeel!

vlotte service

ok

Direct verstuurd en zelfs een persoonlijke mail ontvangen!

Bestelling geplaatst. Had gevraagd om de factuur niet erbij in te-kaken omdat het een cadeau betrof. Men heeft het mooi ingepakt en ik ontving een persoonlijke mail. Hieruit bleek dat men precies wist wat voor werk ik deed. TOP

Zeer snelle levering

Veel keuze snelle levering, ga zeker vaker bestellen!

Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Goede producten voor een prima prijs

netjes de volgende dag alles geleverd

netjes de volgende dag all;es geleverd

duidelijk

snelle service

Nette en snelle levering

Ik kreeg na de bestelling direct een bevestigingsmail en werd verder via de mail goed op de hoogte gehouden over de levering van mijn producten

Snelle en correcte service

Super snelle levering en uitstekend verpakt. Een fijne website en makkelijk te bestellen.

Aanrader

Snelle levering top!

Gisteren besteld vandaag bezorgd

Nu dit noem ik service zo snel de verfspullen geleverd. Ga het zeker doorgeven aan mijn vrienden. Heb ik al gedaan trouwens hihihi

Perfect!

Bestelling zonder probleem, volgende dag al bezorgd.

Supersnelle reactie en levering

Netjes verpakt en producten zijn naar verwachting

Je kan niet ruilen/retourneren

Je kan niet ruilen/retourneren En omwille hiervan zou ik niet gauw meer winkelen bij deze shop. Je kan stalen aanvragen maar dat kost je weer geld. Ook als je een rol overhoudt kan dit niet terug worden gebracht en daarom zou ik deze site niet aanbevelen.

bestelling was snel klaar en de bediening prettig

bestelling was snel klaar en de bediening prettig

Prima in orde

Prijs kwaliteit, ok Overzichtelijke website, ok Leveringstermijn, ok

prima service als je belt en snel in huis

als je belt voor een vraag wordt je snel en vriendelijk te woord gestaan. vandaag bestellen is morgen in huis; door de week dan in het weekend heb ik er geen ervaring mee. de prijzen zijn ook iets lager als in de winkel; jammer dat je een heel groot bedrag moet besteden voor het zonder verzend kosten is

vlug geleverd

alleen de verzendkosten zijn te hoog

Goede kwaliteit, scherpe prijzen en uitstekende service!

De bestelling wordt razendsnel bezorgd, zo niet dan ligt het aan Post NL. Tot de volgende keer!

Goede prijs, snelle levering

Na wat onderzoek mijn olieverf besteld bij Verfze.nl. De prijs was goed en de bestelling verliep zonder problemen.

Heel tevreden

Goede prijzen en snelle levering

Fijne ervaring en levertijd klopt precies Dacht behang zal wel wat langer duren omdat het uit buitenland moest komen maar echt na paar dagen al binnen en makkelijk te volgen via een track en tracé code. Voor herhaling vatbaar

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.