prima, snel en betrouwbaar

snelle levering, prima materiaal en goede prijs kwaliteit

sehr gut !!!!

schon bei meinem ersten kauf in 2019 war ichsehr zufrieden mit der abwicklung meiner bestellung. diese erfahrung habe ich jetzt wieder gemacht und werde natürlich auch weiter kunde bei geurt jansen bleiben, wenn auch nur ein kleiner kunde. vielen dank und tot ziens bodo krebber

Goede kwaliteit en lage prijzen!

Ik kwam de Verfze webshop bij toeval tegen en verbaasder over de lage prijzen. Een goede deal dus en snel geleverd. Een aanrader dus voor de creatieve mensch!

Snelle levering en ruim assortiment

Snelle levering!

Zeer goede service

Snelle levering goed mailcontact

Super snelle levering

Als nieuwe klant , blijf ik zeer tevreden als vaste klant

Alles ok behalve De verpotten stonden onderste boven in de doos

Goede producten met een zeer goede prijs, zeer snelle levering en alles keurig in orde!

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Goedkoop en snel

Ik vind de verzendkosten best heel hoog. Desondanks was het product, dat ik zocht, inclusief verzendkosten goedkoper dan elders en heel snel geleverd.

vlotte service en leuk geprijsd.

Alleen maar goede ervaring. Vlot geleverd. Assortiment is prima. En leuk geprijsd

Snelle levering, voor een prima bedrag!

de volgende dag al binnen, prima verpakt. Ik kon dus direct aan de slag.

Geweldig snelle levering

Uitstekende producten worden supersnel geleverd.

Super de super goed in alles

Snelle afhandeling snelle verzending . Uitmuntend. Erg plezierig om bij Verfze te kopen..

Snelle levering. Ook reageren ze snel op mails. Producten zijn zoals omschreven

Supersnelle levering!

Ruime keuze, heel snel geleverd!

Prima levering en probleem opgelost.

Verf besteld en vlot thuis bezorgd. Helaas 1 foute tube erbij. Heb ik gemeld en kreeg ook snel antwoord waar het meteen correct werd geregeld. Goede tube ontvangen zonder extra kosten. Heel blij mee.

Alles was prima verzorgd

De bestelling werd prima afgeleverd. Het enige minpunt was dat de bestelling pas na een paar dagen aankwam. Maar dit was volgens mij weer eens een probleem van post nl.

Goede levering van bestelde spullen

Goede en snelle levering.

Ik ontving een lege ecoline stift, dat werd gelijk gecorrigeerd. Professioneel en vriendelijk!

Het was mijn eerste bestelling. Alles gebeurde op een perfecte wijze.

Correcte info en facturatie juiste en snelle bestelling

Aan te bevelen!!!!

Van bestelling tot levering verlopen zoals eigenlijk elk bedrijf het zou moeten doen. Werd nog gebeld en gemaild over een product dat niet leverbaar was en daar een oplossing voor gevonden. Top.

besteld, snel geleverd!

besteld, snel geleverd!

Goede service!

Denken mee in oplossingen en zijn vlot net afwikkelen van zaken.

Snelle en correcte levering

Tevreden !

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.