Uitstekende website

Ik zocht lang naar het behang van elitismaar vond nergens enige vorm van korting, tot ik op jullie site kwam, intikte wat ik nodig had en kreeg prompt een e-mail met fikse korting! Super toch!!

Snelle levering en een grote voorraad

De Koopmans ecoleum verven worden niet door elke verfhandel geleverd. Daarom zou ik hier 15 km moeten fietsen. VBS heeft ze allemaal op voorraad, levert heel snel en voor een goede prijs.

Snelle levering, goede prijzen.

Bij toeval ontdekt en ik ben zeer tevreden over de goede afhandeling snelle verzending.

Accurate afhandeling, snelle verzending, groot assortiment en heel acceptabele prijzen.

Hoogkwalteitsprodukt zeer snel geleverd!

Arte behang besteld waarbij je voor de aanschafprijs van € 119,- per rol van 70cm breed ook een zeer hoogkwaliteitsprodukt geleverd krijgt. En dat in een zeer snelle levering van 3 dagen.

Top webshop

Gewoon goed zoals het hoort

Goede artikelen en snel geleverd.

Snel en goed verpakt geleverd.

Heb goede ervaring. Alleen jammer dat je verzendkosten moet betalen boven de €100 . Snap wel bij onder € 50 verzendkosten moet betalen.

Snelle levering, netjes verpakt.

Geweldig, dinsdag besteld en woensdag in huis.

Goede service en snelle levering.

Nog een nieuwe klant bij

Voor het eerst besteld en het werd meteen verstuurd. Top. De producten waren Ook goed verpakt.

aanrader

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Duidelijke site. Snelle levering

Uitstekende service, snelle levering.

Geweldige service.. goede stevige verzendingen. Snel en accuraat. Toppie hoor

zeer snel geleverd

goede service en prijzen

Goede levering

Het bestelde materiaal is vlot geleverd.

top winkel

Als of je thuis bent. Erg tevreden

Snel

Goed werkende webshop met veel keuze en snelle levering

Ouderwets goede en vriendelijke service

Helaas was de levering vanuit de de leverancier naar de winkel wat moeizaam, waardoor ik qua planning in de knoei kwam. De medewerkers van Geurt Jansen hebben mij erg vriendelijk te woord gestaan en erg veel tijd en moeite gestopt om mijn levering in de gaten te houden en mij op de hoogte te stellen. Toen het eindelijk binnen was, hebben ze de rollen direct naar mij doorgestuurd. Top!

prima levering en verzending

goede keuze prima levering en verzending.

Prima service!

Snelle en correcte levering. Prima kwaliteit en service.

Snel en goed verpakt geleverd!

Super! Snel geleverd en goede prijs.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.