Zeer goede ervaring met Verfze.nl

Snelle levering, goede prijs kwaliteit. Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Snelle levering,zeer tevreden.

Snelle levering,zeer tevreden.

Fantastische service !

Van bestelling tot aan huis levering, de beste service !

Alles volgens afspraak

Erg fijn dat direct contact wordt opgenomen bij ontbreken van een product, zodat direct een alternatief kan worden gekozen.

Snelle en goede levering

Mijn bestelling was snel geplaatst en geleverd, netjes verpakt ook.

Een prettige ervaring

Mijn spullen kwamen keurig op tijd, het behang wat rechtstreeks van de fabriek moest komen kwam iets later, maar dat was ook prima

Goede kwaliteit van de producten, zeer snelle levering!

Goede kwaliteit van de producten, zeer snelle levering

Snelle reactie via de mail. Leuke korting en goede kwaliteit.

Alles netjes verpakt en verstuurd , op de hoogte gehouden hoe lang het duurde per mail. Heel fijn

Snel en volledig zoals beloofd!

Snel en volledig zoals beloofd!

Prima service.

snelle, correcte afhandeling

Inorde

Inorde

Zeer vlot

Klantvriendelijke website

Kreeg een goede korting op het behang dat ik wilde hebben. Werd netjes en snel geleverd.

Mooi assortiment.

Goed geholpen. Vriendelijke mensen. Nette prijzen.

Heel goede en snelle service

Binnen no-time bestelling verwerkt

Op zaterdag rond de klok van 11 uur online bestelling geplaatst waarbij ik bijzonder snel (binnen 45 minuten) bericht kreeg dat mijn bestelling verwerkt was en het bestelde klaarstond. Heb rond de klok van 14.30 uur mijn bestelling in Ermelo kunnen ophalen. Alles stond keurig ingepakt klaar om mee te nemen

zeer snelle levering, top

top ervaring

Perfect!

Goede producten, zien er hetzelfde uit als op de foto. Hele snelle levering, de volgende dag daadwerkelijk ook al in huis!

Goed overzichtelijk

Mooie site alles snel te vinden Snelle levering

Snelle goede levering

Slechte service

Het product is goed, maar de service erg slecht. Het enige waarin ze meedenken is: niet tevreden, stuur maar terug. Er zijn gelukkig nog genoeg andere bedrijven met hetzelfde assortiment, waar wel goede service is. Ik raad deze winkel dus NIET aan.

Goede en snelle service

Goede verpakking, snelle levering

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.