SnelleService

Alleen jammer dat je als je een bestelling in je winkelwagen doet. Het de Volgende dag verdwenen is. Zou fijn zijn als het blijft staan om mee verder te gaan.

Hele fijne winkel met goed advies per telefoon, bereikbaar en geduldig in deze rare tijd.

Naast een hele volledige webshop is men ook bereikbaar voor advies. Fijn dat er advies gegeven kan worden. Soms twijfel je even wat je precies het beste kan gebruiken, dan zijn ze telefonisch bereikbaar met het juiste advies. Zo durf je ook eens wat betere kwaliteit verf te proberen.

Onduidelijk

Snelle levering maar de behangrol was niet naar mijn wens. Blijkbaar had ik een artikel gekocht 'wat speciaal voor mij besteld was' en dus mocht het niet retour. ik heb geen idee hoe ik had moeten weten dat die rol 'speciaal besteld' was aangezien ik hem zo in m'n winkelmandje kon gooien en afrekenen. Kijk dus uit, eenmaal gekocht is dus niet meer retour. Wil hier graag andere mensen voor behoeden want dit staat nergens duidelijk vermeld.

Vrijdag besteld zaterdag in huis,hoe snel is snel...

Goede overzichtelijke website! Heel veel keus! Zorgvuldig verpakt.

Goede service!!

Goede ervaring! Snelle service goede producten, goeie prijs. Wel jammer dat ik boven de €50 zelf verzendkosten moet betalen dat is niet overal zo Mvg Dorothea Tuinebreyer

Supersnelle levering. Uitgebreid assortiment voor een goede prijs. Goed verpakt.

Uitstekend!

Uitstekend, dat het pas veel later aankwam, lag aan de enorme hoeveelheid die Post.nl dagelijks te verwerken heeft, Kortom: duim omhoog!

Alles wat ik nodig heb snel geleverd

Daar bij zijn de prijzen ook nog een redelijk, wat wil je nog meer?

snel en goedkoop.

Snel en goed. Proficiat.

Complete, snelle en goede product, pakket bezorging, prima prijzen

Alles tip top aangekomenen binnen een paar dagen en goede mail communicatie.

Ik ben heel tevreden over de dienst.

Mijn bestelling van potjes Ecoline was met alles perfect. De verpakking van alle potjes tegen breuk was zeer goed. Alles indivueel verpakt. De verzending tijd was heel vlug, zelf dat er in een eerste tijd niet alles was. Ik heb echt niet lang moeten wachten, 1 dag meer dan voorzien. Dank u voor de heel goede communicatie.

Super.

Duidelijke site,snelle levering. Er zat een bruikbaar presentje bij de levering. Altijd leuk. Vanaf prijs gratis verzending ligt vrij hoog maar daarin tegen zijn de verkoop prijzen weer goed. Zal hier zeker nog terugkomen...

Snel en met aandacht; goed verpakt; zorgvuldig

Datgene wat ik wilde hebben was er niet, en er werd direct contact met me opgenomen met een goed voorstel. Royaal! Het werd diezelfde dag verzonden, en stevig verpakt. Top service!

transparant en meedenkend.

heldere manier van doen en snel handelen. het was mijn eerste ervaring met vbs Geurt Jansen maar ie is zeker goed bevallen.

Snelle levering en een groot assortiment

Bestel al enige tijd mijn hobby verf bij dit bedrijf en mijn ervaringen zijn top! Na 2 a 3 dagen is de bestelling al binnen en is er iets niet voorradig (Wat nauwelijks voorkomt) word er gelijk telefonisch contact opgenomen om voor jou als klant de beste oplossing te zoeken.

Mijn acryl stift van Amsterdam is zeer snel en goed verpakt aangekomen.

Mijn bestelling (Amsterdam Standaard acrylverf) is op tijd aangekomen en goed verpakt

Snel

Snel geleverd en goed verpakt

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Snel en behulpzaam

Goede website en nette service

Snelle levering en kreeg bij de verf die ik besteld had ook nog monstertjes erbij in andere kleuren! Super tevreden!!

Supersnelle levering!

Het bestelde, iets na 15 uur bestelde, werd de volgende dag, mooi verpakt geleverd. Heel fijn.

Uitstekende, snelle service, en goedkoop!

Heel behulpzaam, snelle levering en scherpe prijzen!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.