Fijn dat ze alle kleuren hadden, snelle levering en zowaar na het ontvangen zat er zelfs een kleinigheidje bij!! Echt top

Goede ervaring

Mijn bestelling is heel snel thuisbezorgd en voldeed aan mijn verwachting

Snel goed en niet duur

Prima site

Goede services en snelle levering

Heel fijn

makkelijk te bestellen

goede website, kwaliteit van de verf is prima

Goeie website en snelle levering

Direct contact over iets wat niet beschikbaar was, passende oplossing gevonden, snelle levering

Er waren artikelen niet op voorraad, maar er werd goed meegedacht om snel tot een oplossing te komen zodat er met de online cursus gestart kon worden.

Super snel en klantvriendelijk

Snelle levering en contact opgenomen over artikel dat niet leverbaar was voor alternatief.

Goede service, snelle afwikkeling van de bestelling.

Leuke website snelle bezorging

Het kan niet beter!

Prima afwerking van mijn bestelling.

Snelle levering!

Snelle levering, volgende dag in huis! Goede prijs dus zeer tevreden!

Zeer vlotte bezorging, ondanks de tegenwoordige drukte. Bestelling had ik met 2 dagen al in huis. Top. Mocht ik weer materiaal nodig hebben ga ik die hier zeker weer bestellen.

Snelle en vriendelijke reactie

Ik had verf besteld, maar voor mijn gevoel duurde het erg lang voordat ik het binnen kreeg, ik had daardoor de vraag gesteld wanneer ik het zou kunnen verwachten. Ik heb vlot een antwoord gekregen met ook een uitleg waarom het zo lang heeft geduurd. Naast de vriendelijke reactie is de verf die ik heb binnengekregen ook van goede kwaliteit!

Snel en betrouwbaar

Overzichtelijke website en goede, snelle en persoonlijke service.

Snel levering

Goed verpakt en snel levering.

Alles netjes verpakt aangekomen. Verfze had precies wat ik nodig had.

Uitstekende klantenservice

Ik bestelde artikelen die helaas niet allemaal op voorraad waren. Meteen ontving ik bericht van de klantenservice met diverse en mogelijke oplossingen. Snel was alles tot tevredenheid afgehandeld. En de levering was er ook super snel. Top.

Geweldige kwaliteit

Alles vlot geleverd

Vlotte correcte levering

De bestelde acryl tubes verf werden snel en compleet geleverd.

snel netjes en correct

correct

Super online winkel

Super spullen voor een mooie prijs en snelle levering

Snel verzonden!

Mijn eerste keer bij deze webshop, behang mooie kwaliteit en erg goed verpakt!

Super zondag besteld en dinsdag in huis

Snelke service ! Top

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.