Snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen

Zeer redelijke prijzen, snelle levering, goede communicatie

Prettig zaken met dit bedrijf te doen

prima overzichtelijke site met goede prijzen, levering snel en correct

Ik vond de site via google ik heb de site bekeken en deze was erg overzichtelijk. Mooi Amsterdam acrylverf aanbod

Heel goede service en producten!

De communicatie over verzending en informatie via de mail is uitstekend! Ook een nabestelling kon worden toegevoegd aan een eerdere bestelling, zonder gedoe of extra kosten. Advies op maat. Uitstekende webshop!

Snell, correct en ongecompliceerd

geweldig snel en goed verpakt

zeer snel in huis goed verpakt .prima

Geweldig afwerking en snelle levering.TOP

Altijd bereid om te helpen. Snelle afwerking . Goede verzending.. Toppie hoor..

snel en betaal baar

redelijk goedkoop en snele leververin

Veel keus!

Ik had een product besteld dat er helaas niet meer was, hier kreeg ik snel een mail over en ze dachten goed met me mee.

Geweldige service!!!!

Binnen 48 uur mijn bestelling ontvangen!!!

Fantastische service

Wilde bestelling plaatsen maar twijfelde over voorraad. Medewerker was bereikbaar en dacht mee over de oplossing. Erg vriendelijk. Direct bestelling geplaatst en volgende dag geleverd. Top!

snelle levering. Telefonisch overleg goed mogelijk klantvriendelijk en ze denken mee.

Heldere, overzichtelijke website, snelle reactie, goede communicatie en vlotte levering.

On time good price very happy customer

You can depend on verfze for the best price and on time delivery very satisfied customer multiple orders placed never a problem so far

Netjes en op tijd geleverd

Ik ben tevreden over de snelle levering

Goed kwaliteit en snel geleverd

Het directe antwoord na je bestelling geeft je een goed overzicht. De bestelling werd snel geleverd. Het aanbod op de website is heel groot.

Voortreffelijk

Na een misverstand van mij, een kortingscode ontvangen en de bestelling die ik daarna gedaan had, was heel snel bezorgd. Alles ZÓ goed afgehandeld. Mijn complimenten.

Al mijn vragen werden gelijk behandeld en nagekeken Er was een goed contact zowel per telefoon en e-mail. Ik ben een tevreden klant

Ik was op zoek naar een oplossing voor een vrij specifiek probleem. Op de duidelijke site kon ik makkelijk het product vinden dat ik volgens mij nodig had. Daarnaast heb ik telefonisch contact om aanvullende informatie te krijgen. Die kreeg ik vlot en eerlijk. De levering was ook vlot.

goede service

alleen, als een product tijdelijk niet in voorraad is, liever melden in plaats van klant te laten betalen en achteraf melden dat het niet in voorraad is

Correct

Vlot en netjes.

Goede overzichtelijke website

Betrouwbaar, ruim assortiment bestellingen worden veilig verstuurt

alles was zeer naar wens.

zo zorgvuldig verpakt. Bijna ontroerend...

Wat besteld was is goed geregeld.

Wat besteld was goed geleverd.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.