Alles goed verlopen

Prima en snelle afhandeling!

Prettige site en prima en snelle afhandeling order. Goede kwaliteit/prijs verhouding

Heel fijn de spullen waren keurig verpakt en ook een snelle levering. Fijne ervaring en ik kom zeker terug wanneer weer iets nodig heb.

Groot assortiment

Wanneer je na winkelmandje 'verder gaat winkelen' is het eerst verwarrend voordat je op de juiste plek terug bent

Prima service. Snelle levering.

Prima service. Meedenken over alternatieven. Snelle levering.

Positieve eerste ervaring

Alles prima

Prima snelle service!!!

Prima snelle service!

overzichtelijk, mooie promoties, altijd een antwoord op een vraag en een rappe bediening, super

super, zelfde antwoord als mijn zin hierboven

snel

Snelle en correcte levering, een aanrader.

Vriendelijk en snel

Ik wachtte op een bestelling die ik nodig had bij een andere firma. Dat schoot niet op. (Het komt binnen, het was niet leverbaar, U krijgt bericht) dat schoot niet op, wilde doorwerken. Verfze gebeld, was vriendelijk, keek na of het er ook was, en de volgende dag in huis, ondanks 5 dec.drukke

Bestelling

Super service!

Snelle service en goede kwaliteit! Zo kan ik mooie muurtekeningen maken en me werkjes op canvas

Goede prijs en snelle bezorging

Goede prijs en snelle bezorging

Snel gevonden, zo besteld!

Had paar dingen nodig voor cadeau. Even zoeken en gevonden. Ook snel geleverd. Prima!

Amsterdam acrylverf goedkoper dan bij een ander

Ik kreeg bij een bestelling een extra tube acrylverf.e

Goede kwaliteit producten, prettige communicatie, snelle levering. Top.

Wauw wat een prachtig behang!

Bestelling is keurig verzonden, een beetje sjiek zelfs !! Prachtig behang, ga ik zeker bestellen!

Alles op tijd geleverd en een enorme service

Dikke duim

Hoe snel kan je zijn,vrijdag besteld zaterdag in huis. Geweldig!

Snel en goed! Ik kom het altijd ophalen. Jammer dat het assortiment niet wat uitgebreider is. En Ik vind dat de prijzen in de winkel zelf zo hoog zijn. Dat merkt alleen een klant die het artikel komt ophalen.

Bestelling kwam laat aan, maar dat kwam door drukte bij de post. Astrid was heel behulpzaam en lichtte ons voldoende in. Goede service!

Snelle levering en het behang is precies zo als op de site qua kleur .

Super goed geregeld en beantwoord

Super goed geregeld en prima op de hoogte gehouden, dit wordt mijn vaste site om te bestellen

Positief!

Mijn favoriete behang met een goeie korting kunnen kopen! Dat doet geen andere aanbieder, heel blij. Snel geleverd vanuit Frankrijk met een track and trace nummer. Heel tevreden en als ik nog is wat nodig heb haal ik het hier!

Snelle service en goede kwaliteit

De acrylverf die ik bestelde werd de volgende dag al geleverd (in België). Perfecte service!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.