Fijne persoonlijke service

Voortaan koop ik hier mijn schilderbenodigdheden

Snelle levering, maar bereikbaarheid was even lastig

Ik heb een dure doos met aquarelverf gekocht en daarin ontbrak een kleur. Op mijn mails en vraag hoe dit opgelost kan worden heb ik geen reactie gekregen. Naar aanleiding van mijn review is meteen contact met mij opgenomen en bleek iets met de mail aan de hand te zijn. Ik ontvang het ontbrekende kleurtje alsnog. Bedankt!

goede service

duidelijke website, ruim aanbod van producten, levering op tijd, goed verpakt, prodeuct wijkt niet af van de site. aantrekkelijke prijs.

geweldig

super snelle levering en netjes verpakt

Top kwaliteit aan een scherpe prijs.

Goeie service, en gaat er al eens iets fout dan wordt dit binnen geen tijd terug rechtgezet. Online shoppen met een menselijk gelaat!

betrouwbaar

een coorrecte en vriendelijke afhandeling order; op de beloofde levertijd bezorgd aan huis;

Erg hulpvaardig

Artikelen prima in orde, zeer goede verpakking en snelle levering

een top service, met top prijzen

Alleen verzendingskosten discrimineert de Belgen met de Nederlanders en vinden we niet fijn.

Snelle levering, goede service

Lagere prijzen kunstschilder benodigdheden dan elders. Snelle levering en zorgvuldige verpakking van het bestelde materiaal

Snelle levering, prima product.

Ik had een kleine bestelling binnen 48uur geleverd. Product in orde en heel netjes verpakt. Super!

Quick delivery no mistakes good price

Made about 10 separate orders never a problem great prices very satisfied customer

Goeie service

alles snel geregeld en bezorgd

hallo een goed overzicht van de verfspullen en accessoires wij zijn hier blij mee ook met de prijzen

Goede service!

Goed geholpen.

Heel goed geholpen en de uitleg over het behang en lijm.

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

De prijs/kwaliteit is goed en de levering is snel. Veel keuze in de webshop in verpakkingen die in de winkel moeilijk te krijgen is.

Snel en correct

Amsterdam acrylverf. Wel oppassen en inhoud/volume checken vd tubes. Prima producten.

goede snelle service

ik heb de goederen snel ontvangen, een goede service

Top bedrijf

Na een misverstand werd onmiddellijk de order uitgevoerd en had ik de volgende dag al de bestelling. Geweldig en ook voor een zeer scherpe prijs. Nogmaals geweldig.

Eerste keer bestelling geplaatst en super tevreden. Alles is goed verlopen en zeer vlug geleverd waarvoor dank. Mvg kurt

Super hulpvaardig en uitermate vriendelijk

Zeer snelle verzendingen . Zeer goed verpakt en uitmate vriendelijke mensen . Dus de moeite waard om bij deze winkel te kopen.. Ga zo door mensen

Prima, snelle levering, goede prijs kwalitieit

Fijne eerste ervaring!

Goede services!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.