Snelle levering en betaalbaar

Ik was opzoek naar producten waarmee ik mijn aquarelsetje weer kon aanvullen, maar merkte al snel dat veel aan de dure kant zat met verzenden. Bij dit bedrijf viel het allemaal wel mee, wat heel fijn is. Dus ik gaf Verfze een kans en was heel blij met het resultaat. Het kwam netjes verpakt en snel thuis aan.

Duidelijk.

Makkelijke keuze. Snelle levering. Goede kwaliteit en prijs.

super

ik nam contact op met Verfze.nl omdat ik een verkeerde bestelling had gedaan en ook al betaald had, ik vroeg of dit ongedaan gemaakt kon worden, zodat ik opnieuw de juiste bestelling kon doen. Dit alles werd direct geregeld en ook geld terug. Nieuwe bestelling gedaan....perfect!

duidelijke website

Vandaag besteld, morgen keurig verpakt in huis.

Ik had wat vragen en belde op. Ze nam echt de tijd om al me vragen te beantwoorden. Ben helemaal blij.

Snel bezorgd..

Tevreden.

Vlek op behang werd direct netjes geregeld!

Bij de derde baan ontdekte ik een vlek op het behang. Na melden werd er direct geschakeld met de leverancier. Er werd een nieuwe rol toegestuurd! Ook extra lijm werd aan gedacht!! Top service!! Echt heel netjes! Isere

Alleen maar positief.

Top service!

Na bestelling, snelle bevestiging en verzending. En goede behangtips.

Kon gemakkelijk mijn keuze maken

Alles Prima

Snell geleverd, goede kwaliteit

Zeer snelle levering.

Snelle levering, mooie en goede prodocten. Fijn om mee te werken.

Snel geleverd goedkoop en kwaliteit. En ook niet verkeerd een duidelijke en handige webshop.

Heel tevreden.

prima service goede prijs

prima service, duidelijke website, goede prijs en snelle levering

Geweldig snelle levering.

Vandaag besteld morgen in huis.

Geweldig, klantvriendelijk.

Mijn bestelling is correct en snel geleverd. Bedankt!

Prima communicatie en goed product voor een goede prijs

Fijn persoonlijk contact en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geen zorgen

Bestel programma was helder Levering en verpakking prima Geleverde producten naar wens

Vriendelijke behandeld en super snel geleverd

heel veel persoonlijke aandacht en (na)zorg

Omdat het door mij bestelde behang uit Frankrijk moest komen duurde de levering iets langer dan ik had gehoopt. Verfenbehangspecialist heeft echt met mij meegedacht wat te doen om dit proces te versnellen. Echt heel fijn!

eenvoudig en simpel

Het was de eerste keer dat ik bij deze website besteld heb. Zag er goed en duidelijk uit. En ook de prijs was goed. Waarschijnlijk bestel ik hier de volgende keer weer. Bedankt.

Acryl verf

Snel en netjes geleverd. Kleuren prachtig.

Duidelijke manier van bestellen. Snelle bezorging, goed verpakt. Misschien een tip: dat je hoger dan een bepaald bedrag geen verzendkosten hoeft te betalen?

Goede Service

Producten zijn goed aangekomen. Levering was snel. Ik heb een hele fijne ervaring gehad. Zou zeker nog een keer van deze site bestellen.

Snel en goede afhandeling

Door een foutje had ik mijn bestelling 2x besteld en betaald. De volgende morgen werd ik gebeld of dat de bedoeling was. Nee dus!! Binnen een paar dagen had ik 1x mijn bestelling en de en het teveel betaalde geld weer terug gestort. Super bedankt!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.