Snel en goede afhandeling

Door een foutje had ik mijn bestelling 2x besteld en betaald. De volgende morgen werd ik gebeld of dat de bedoeling was. Nee dus!! Binnen een paar dagen had ik 1x mijn bestelling en de en het teveel betaalde geld weer terug gestort. Super bedankt!

goede communicatie, betrouwbaar

had een grotere hoeveelheid van een specifieke kleur besteld, kreeg snel bericht dat het niet leverbaar was, maar ook wanneer het wel leverbaar was. Precies op afgesproken tijd geleverd. Bedankt vaar de goede communicatie en levering!

Supersnelle levering

Zeer tevreden.

goede service

Snel, goede prijzen en vriendelijke klantenservice.

zeer ruim aanbod en zeer snelle verzending

Ik was verrast door het ruime aanbod en nog meer toen ik gelijk al de mail kreeg dat mijn spullen waren klaargezet en dezelfde dag al verzonden zouden worden. Keurig de volgende dag kreeg ik mijn spullen in huis. Top!

Naar verwachting

Prima snelle levering

Snelle levering, goede producten, alles voor mijn hobby

Gewoon perfect, perfecte producten voor een super prijsje

Goedkope Amsterdam acrylverf.

Ik ben een beginnend hobby kunstschilder Heb op diverse internetsites gekeken voor acrylverf. Ben bij Verze.nl uitgekomen Omdat ze daar de acrylverf van Talens Amsterdam het goedkoopst aanbieden. Ook de verzending is prima. Alles goed ingepakt en snel verzonden. Heb er nu ook meerdere verfaccessoires bij deze firma besteld. Toppie

uitstekend

goede verf en snelle levering

Goed.

Amsterdam acrylverf gekocht. Veel keus, goede prijzen en een razendsnelle levering!

Top service!

Online besteld en de bestelling supersnel binnen. Voor de tweede bestelling had ik wat advies nodig, even gebeld, prima geholpen en weer supersnel de bestelling binnen!

Snelle service, waarbij wordt meegedacht!

Snelle service, waarbij wordt meegedacht

Erg goede ervaring.

Er wordt meegedacht. Tot in detail met een heel mooi resultaat

TOP! !

super netjes overal van op de hoogte gebracht en gehouden. keurig op tijd geleverd! SUPERRRR

Website overzichtelijk

Bestel doen was geen probleem maar heb nog niets ontvangen dus dat kan ik niet beoordelen

Groot assortiment, beste prijs, snelle levering.

Prima website, groot assortiment wat zeer scherp geprijsd is. Bovendien snelle levering.

perfect

had al eerder en toen ging het ook super. nu dus weer en nog een nabestelling gedaan die er netjes bij gedaan werd zonder problemen

Prijs, kwaliteit en verzending top!

Goede prijzen voor kwaliteitsprodukten en snelle levering. Zeer tevreden dus over mijn geleverde bestelling

Besteld en snel geleverd. Duidelijke factuur Netjes verpakt Top

Gemakkelijk te vinden

Goed ingerichte webshop. Handig en duidelijk

Uitstekend snelle service!

Nu twee keer een bestelling gedaan en allebei de volgende dag geleverd! En dat ondanks deze drukke periode voor webshops en postbezorgers. Daarnaast was de bestelling goed verpakt; liggen de verf niet los in de doos maar in bubble wrap zodat er niks kapot kan gaan.

Vlugge en nette levering

snel en accuraat!

Idem

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.