snel en accuraat!

Idem

Web store is easy to use and VBS has great products

My wife requested some acrylic art paper so I searched the web and found Verfze. I found the website offered great products which were easy to find on the website. I placed the order which was delivered within 2 business days. There was communication throughout the process by Verfze, this was greatly appreciated. Overall very happy with the service from Verfze.

Top serviece

Ik ben zeer tevreden met de service

Great service and really kind team

Highly recommendable! ;)

prima service en producten

Prima service, goede kwaliteit producten, en snelle levering.

Uitgebreid assortiment, snelle levering

De site biedt een uitgebreid assortiment voor de hobbyschilder. Hoewel ik in Vlaanderen woon was de levering toch snel (1 dag na bestelling), zelfs tijdens de lockdown (coronavirus). De zoek functie van de site kan echter soms een beetje onhandig zijn in gebruik, zeker als je meerdere items wilt bestellen.

gemakkelijk en uitgebreid

Mooie webshop. Zeer eenvoudig en overzichtelijk.

Snelle service,

Bestellen is eenvoudig, website werkt prettig, snelle reactie

Snel geleverd, maar nog onduidelijk of de stift van potloden deze verpakking overleeft.

OK

Super dat jullie webshop ook in Tsjechie geleverd kan worden.

Mooi assortiment, prima levering

Snelle levering en betrouwbaar.

Goede, overzichtelijke website/shop. Snelle levering.

Zie antwoord boven

heel goed!

Alles gevonden wat ik zocht. Een heel uitgebreid assortiment..

Gisteren besteld! Vandaag geleverd! En dit in de coronatijd!

Geweldige shop

De service is super word snel en netjes verpakt verzonden Een echte aanrader

super

Fantastische website en prima verwerking van de bestelling. Ik kan iedereen aanraden hier hun verf en benodigdheden te kopen

Goede prijs-kwaliteit, prima service en snelle levering. Veel keuze.

Goede prijs-kwaliteit, prima service en snelle levering. Veel keuze.

Snelle levering,

Verf voor een zeer aantrekkelijke prijs, snelle en goed levering ik ben Fan

Snelle verzending, goede prijzen

Vrijdag besteld en de dag erna in huis. Goede aanbieding voor Amsterdam acrylverf. Zeer tevreden!

On time great selection good prices

Very good delivered on time great selection of acrylic paint no complaints

zeer goed!!!

zeer goed! klantvriendelijk, snel en duidelijk

Mooi verpakt snelle service en mooie prijs. Volgende x weer

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Snel geleverd en zeer degelijk verpakt. Zeer goed.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.