Alles dezelfde dag nog verzonden... Het zat zeer netjes en goed verpakt! Goede service zal hier zeker nog een keer kopen.

Super service!

Fijne webshop tegen hele scherpe prijzen! Alles ook nog super snel in huis! Een echte aanrader!👍

Prima, zeer tevreden

Snelle levering. Prima verpakt.

Perfect in orde.

Perfect zowel betreft informatie en tijdvak levering.

Kwaliteit

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Keurig verpakt, nette prijs, snelle levering

Keurig verpakt, nette prijs, snelle levering

Mijn bestelling is net binnengekomen. Alles is in orde en de geleverde service is prima!

Overzichtelijke site snelle levering

Spullen die ik nodig had snel geleverd . Behalve de verfdoeken, maar daar werd weer positief over gecommuniceerd. Top

Super service!!!

Snelle en goede hulp gekregen van Astrid

Hele positieve shop-ervaring.

Veel, mooie keuze en snelle levering!

Hele scherpe prijzen Telefonisch heel netjes tewoord gestaan Zeer tevreden

Hele vriendelijke mensen en goede service

Ik heb in een korte tijd twee keer iets besteld bij dit bedrijf. Het heeft een zeer overzichtelijke site met een heel uitgebreid assortiment. Mijn eerste bestelling was niet helemaal compleet omdat de zwarte verf nog niet op voorraad was, maar daar ben ik optijd over geïnformeerd en toen zijn er zelfs alternatieve oplossingen aangeboden voor mij via mail, dat vind ik erg netjes. De tweede bestelling van schildersmedium heb ik eerst gebeld naar het bedrijf omdat ik niet goed wist wat ik moest bestellen als ik een liquid clear of liquid white moet hebben zoals Bob ross die heeft, toen heb ik een heel aardige man aan de telefoon gehad die mij heeft uitgelegd dat lijnolie niet zomaar werkt en dat schildersmedium dat wel doet. Nu kan ik echt beginnen met mijn kunstwerken! Dus bedankt.

Snelle levering, dus top!

Uitgebreide website met alles kwa hobby verfproducten aanwezig, ben blij jullie gevonden te hebben. Mistte alleen de 50 ml potjes porseleinverf Amsterdam en als je veel stipt is 16 ml zo op.

Super !betaalbare prijs , Uitstekend verpakt en snelle levering !

Uitstekende verpakt en snelle levering ! Kwaliteit en betaalbare prijzen !

Top de snelle levering !

Per ongeluk dubbel besteld en betaald O jee dacht ik dus gebeld meteen werd het opgelost . Werd heel snel geleverd gewoon TOP. Ben heel blij met de Adam verf Aanrader om hier online te bestellen .

Veel keus

Snelle bezorging, op de hoogte via post. Nl

Vlotte levering en mooie prijs!

Prachtig behang, goede omschrijving, hoe je het het beste kunt doen.

Ik vind het een prima bedrijf eerste keer dat ik iets bestel echt super duidelijke site ga er zeker meer bestellen

Overzichtelijke website en zeer snelle levering

Fijn om te bestellen en makkelijk en een hele snelle levering, waarvoor mijn dank.

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima snelle service, en een mooie site

Heb al verschillende keren besteld bij jullie. Altijd snel in huis. Veel keuze. Bij ons op de schildercurcus kopen er al verschillende lede bij jullie. Tot de volgende keer.

Goed snelle levering

Goede webshop en prijsen

Werkt makkelijk en super snel

Voor een mooie prijs de Amsterdam acrylverf bestellen die je nodig hebt, plus een handig Amsterdam schildersmes, op je gemak alles uitzoeken en een super snelle levering, zeer tevreden, bedankt

Duidelijke communicatie, prima service, scherpe prijzen!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.