Netjes na 1 dag geleverd bestelling.

Heldere website, duidelijk en makkelijk bestellen.

Na een bestelling regelmatig updates over de bestelling en snelle en vlotte service. Ik ben erg tevreden.

Fijn en soepel

Wel een beetje spannend dat je via beeldscherm kleuren uitzoekt, maar ze zijn precies als ik graag wilde hebben, Super bedankt!

Heel good Prijs en leverd snel prima zaak

Very happy quick delivery and the best price in holland

Helemaal top!

Snelle verwerking van bestelling. Vandaag besteld, morgen in huis en voor een hele goede prijs!! Goede en stevige verpakking! Heel blij met deze service!

Prettig en snel voor een mooie prijs.

Ik bestel al een aantal jaar bij verfze, altijd met een goede snelle service. De prijs van verfze staat mij erg aan net als het assortiment.

Betrouwbaar en vlotte levering.

Een overzichtelijk website. Makkelijke wijze van afhandeling. Vlotte levering.

Goede prijs voor mooie spullen en nog snel geleverd ook!

Goede prijs voor mooie spullen en nog snel geleverd ook!

Heldere duidelijke webpagina!

Wat ben ik blij met deze website ik heb 3xin de week een groep dames totaal 15. En allemaal bestellen we onze acrylverf tubes hier. Super goedkoop,snelle levering.kortom fantastisch. Echt fijn, wel zou ik als vaste klant wel eens een leuke actie of korting verwachten. Agelopen week een kleine tube extra,das toch leuk. Ga zo door..complimenten van de groep van no stress bij jess, groetjes jessie ijmker

Snelle levering!

Binnen een half uur na de bestelling al een verzendbevestiging. Snelle service, top!

Super!!

Keurige berichtgeving en super snelle verzending.

Snelle levering. Duidelijke site.

Bestelling evenals vorige keer keurig en snel bezorgd.

Snel, goed en goedkoop!

Ik heb mijn bestelling meteen de volgende dag ontvangen. Alles is helemaal goed gegaan en ik ben dik tevreden.

mooi assortiment en snelle levering!

Super snelle levering! Top!

Goede prijs, snelle verzending

Nogmaals prima

Goede kwaliteit snel geleverd.

Wanneer iets niet voorradig is wordt er overlegd met je wat te doen. Is iets er even niet en komt je bestelling een dag later, wordt het ook direct met je gecommuniceerd.

Top in service en snelheid van leveren

Vrijdag besteld en zaterdag in huis, top!

Vind het goed gedaan. Een jaar geleden heb ik ook verf besteld. Wat ik wel miste is dat je toen in de categorie waar ik was. En schema had van alle kleuren. En het toen overzichtelijker was welke er waren. Dat miste ik nu wel. Verder top ook de aanbieding.

Niet alleen de goedkoopste maar ook de snelste

Bestelling vanuit België 's avonds geplaatst en 2 dagen later al in huis. Zeer scherpe prijzen en correcte afhandeling!

Gewoon goed!!

Veel keuze en snelle service!

snel en voordelig

snelle service,veel keus. zeer voordelig.

Zeer positieve ervaring

Een gemakkelijk bestelproces en zeer snelle levering. Prima ervaring met deze webwinkel. Tot een volgende keer!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.