Ik had een vraag per email en binnen 10 minuten had ik al een reactie. Levering de volgende dag. Erg prettige ervaring dus.

Duidelijke website, snelle levering, prima producten! Kortom zeer tevreden.

Snelle levering, goede prijzen

Veel keus qua kleur, goed geprijsd en een dag na de bestelling al in huis.

Volgende dag al bezorgd

Goede shop met goedkope artikelen die elders veel duurder zijn

Vlotte levering en een goeie service 👍

Perfect geholpen

Via een Google zoekopdracht bij deze zaak terechtgekomen. Meteen viel de prettige en vlotte communicatie op, die ervoor zorgde dat ik mijn product binnen de kortste keren in huis had. Ik heb het materiaal (behang) overigens zelf opgehaald, dat kwam zo uit. De stenen winkel is een kleurrijke zaak, met al die verven; ook hier een prettige ervaring gehad.

Prima webshop!

Zeer tevreden over deze webshop verfze.nl. Alles klopt prijs, kwaliteit, bezorging 👍

supersnel

Snel geleverd, redelijke prijs.

Super fijne webshop!

Prettig geholpen en goeie behangprijzen!

Snelle levering en keurig verpakt

Mijn ongeduld leren bewaren tot de levering

Netjes bezorgd op de vermeldde datum, ik had me vergist in de dag, vandaar het ongeduld. Ik ben tevreden met VBS Geurt Jansen en zal in de toekomst zeker nog weer bestellen. m.vr.gr Henny Zerstegen

Zeer klantvriendelijk, en de bestelling keurig op tijd geleverd.

Leuk en aardig te woord gestaan, en zeer klantgericht geholpen.

Goede kwaliteit tegen goede prijs

Prima levering en goede service. Goede kwaliteit/prijsverhouding

Bestelling zeeer snel bezorgd

Bestelling zeeer snel bezorgd

fijne winkel

Ik koop hier regelmatig Talens verf. Alles op voorraad, een hele nette prijs en heel snel verstuurd. Echt een aanrader.

Geweldig, goedkoop en snelle levering.

Gemakkelijke webshop. Direct gevonden wat ik nodig had. Goedkoper dan bij de andere en een dag later kon ik al schilderen. Dus wat kan een mens meer verwachten. Top gewoon.

Ruime sortering, prima prijs

Mijn eerste bezoek bij verfze en ik kom zeker terug.Goedkoper dan anderen en ze hebben alles !

Heel snel en netjes

Zie hierboven

👍

Goeie service, en een vlotte verzending

Ben zeer tevreden!!!

Supersnelle afhandeling en de prijs is gunstig!

gewoon goed

Snelle levering en geen problemen.

Enorm gemakkelijk en alles vlot geregeld met een goede prijsstelling.

Goede service !

Telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Super bedrijf.

Super. Overzichtelijke site. Snelle levering. Duidelijkheid wat betreft de levering. Prima verpakt. Gr. Marion

Top winkel

Goede spullen en denken met je mee.

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.