Snelle, nette levering.

Tijdens mijn online bestelling een telefoontje gepleegd waarbij ik vriendelijk te woord ben gestaan. Daarna een zeer snelle en nette levering.

Zeer goed in super snel geleverd 👍👍👍

uitstekend

Uitstekend, 1 acrylverf die ik besteld had was niet op voorraad, ik werd gebeld voor een alternatief, doordat ik een andere kleur ook besteld had kon ik de kleur ook krijgen die er niet was.

Top !! Prijs en kwaliteit , super

Super snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

Heel tevreden ,snelle levering .

Heel snelle levering ,voordelige prijs ,gewoon correcte aflevering .Ga nog bij jullie bestellen .

Snel en efficiënt

Gisteren besteld, vandaag in huis. Per telefoon contact als iets anders moet en dan gelijk handelen.

Duidelijke webshop , snelle levering. en voordelig

Kreeg via via een tip over deze online bestel mogelijkheid. Opvallend zijn de prijzen en ruime sortering. Prettig winkelen op deze wijze . Top

Snelle goede levering

Snelle en nette levering. Echter ging het mis bij Postnl. Melding Postnl: afgeleverd maar niet aangebeld geen briefje in de bus. De hele straat langs gegaan. Een dag later blijkt het 2 huizen verderop geleverd te zijn. Bij toeval spraak mijn echtgenoot de nieuwe buren aan. Had in de ochtend al contact gezocht met verfenbehang/verfze en kreeg snel een reactie. Complimenten dit maak je niet vaak mee. Erg blij met de levering. Als het weer nodig is dan gaan we in de toekomst hier zeker weer een bestelling doen.

tevreden

heel te vreden

Snelle service, afgeleverd volgens afspraak

Zie boven

Duidelijke en overzichtelijke website, prima prijs, snelle service!

De website is heel duidelijk en overzichtelijk, je kunt alles snel vinden. Prijzen zijn overal duidelijk. Bestelproces gaat makkelijk en snel. En je bestelling wordt heel snel en keurig verstuurd. Vast niet voor het laatst hier besteld!

Goede service !

N.a.v. mijn bestelling werd ik bijna direct gebeld om aan te geven dat een artikel er niet was, maar wel een alternatief. Toen gelijk aangegeven dat het ophalen op ander adres niet lukte om dit aan te geven bij de onlinebestelling. Hier zou naar gekeken worden.

Super webshop! Snelle levering, voordeligste prijs en keurig verpakt!

Hele fijne webshop, komen hun afspraken na. Goeie prijs en super snel geleverd! Ze krijgen van mij een dikke 10! Tot de volgende bestelling!

Perfex

Snelle bezorging en heel veel keus

Snel en correct

Correct en netjes en super snel verstuurd. En een goede prijs

Snelle levering & goede prijs

Goedkoper dan bij andere webwinkels en supersnelle levering. Top!

Ruime keuze en snelle levering

Genoeg keuze, voordelige prijzen en snel geleverd.

Hele goede kwaliteit ,fijne service 👍

Pluspunten

Hele fijne webshop! Zeer snel en correct geleverd.

Geen

Pluspunten

Fantastisch bedrijf!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.