veel materiaal, snelle service

makkelijk zoeken op site, goede prijs, snelle levering

Steeds voordelig geprijst. Goede, snelle verzending van de bestellingen

Super rap

Super snelle levering. Alles in orde en zelf een verassing bij.

Duidelijke website, ruim assortiment.

Snelle levering. Blij mee.

Zeer snelle levering en correct.

Netjes op tijd

Netjes op tijd geleverd

Snelle , ordelijke, perfecte verpakte levering. Niets op aan te merken.

Uitstekende service. Goed assortiment, tegen fatsoenlijke prijzen.

Bestelde artikelen snel geleverd. Uitstekende communicatie over artikelen die niet op voorraad waren. Er wordt meegedacht over oplossingen. Blijf zeker klant van ze.

Goede keus en goede service

Ik kon vinden wat ik wilde hebben en het product werd vlot geleverd. Keurig.

Heel goed, bestelt en gelijk in huis

Ik ben heel erg tevreden, de bestelling is altijd super snel verwerkt en in huis

snelle service

snelle service, goede verf en ruime keuze in soort en kleur

Prima! Snelle levering!

Helemaal top!

Snelle levering, heerlijke verfjes!

Snel

Snelle, correcte levering

De tubes olieverf zijn voordelig en worden vlot geleverd in een degelijke verpakking.

Prima goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering , goede informatie over leve”ring

Goed advies

Snel reactie en goed advies.

Netjes verpakt.Fijn dat het in de brievenbus past

Heel tevreden!

Keurig geholpen

alles helemaal prima!!!!!

goeie prijs, ruim assortiment, vlotte bestelling en bezorging.

Fantastisch verlopen

Heb al eerder behang besteld .. en dit keer laten bezorgen . Ben er ook achter dat bezoek aan jullie winkel ook fantastisch was zo veel keus verf als behang

Top en snel

Alles top

Vlotte, vriendelijke en correcte service

Snel en vriendelijk mailcontact en alles netjes volgens afspraak opgevolgd en ontvangen. Heel tevreden en zeker een aanrader.

Snel en accuraat levering met goed verpakking.

Ik ben midden in een project en had aquarel verf van een specifiek soort snel nodig. Ook most ik met PayPal betalen. Deze winkel voldoet alle mijn wensen en is ook snel en relatief goedkoop!

Stationsstraat 75

3851NB Ermelo

+31341493575

Over VBS Geurt Jansen

Verfze.nl biedt je kunstschildermaterialen van Royal Talens zoals Amsterdam Acrylverf, Cobra Olieverf, Van Gogh Water- en Olieverf en nog heel veel meer. De Verf & Behang Specialist is de andere webwinkel van VBS Geurt Jansen. Je vindt hier mooie verfproducten voor interieur en exterieur en prachtige wandbekleding- en behangcollecties van toonaangevende merken zoals ARTE, Casamance, Elitis, HookedOnWalls en Pierre Frey. Astrid & Geurt de woonprofessionals In onze speciaalzaak vind je een compleet assortiment verf, behang en woningtextiel, met zorg samengesteld voor een optimaal resultaat. De creatievelingen kunnen hun hart ophalen in de ruim gesorteerde kunstschilderafdeling. We hebben recent een nieuw en dubbel zo groot winkelpand betrokken in hartje Ermelo. Een pand met veel daglicht en volop eigen parkeergelegenheid naast de deur. Hulp nodig bij het kiezen en producten in het echt zien? Kom dan naar onze winkel met inspirerende showroom in Ermelo.