1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ben absoluut niet tevreden over dit bedrijf. Kreeg wel redelijk snel produkt toegestuurd (windows 10), maar kreeg geen antwoord op mail waarin ik aangaf dat ik dit terug wilde sturen, omdat ik toch geen gebruik wilde maken van dit product, aangezien de laptop waarop dit wilde zetten niet goed meer was.

Antwoord geven op mail

Daar is iets fout gegaan maar helaas kunnen wij de USB met de code niet terugnemen. Het valt niet te controleren of de code gebruikt is of niet. Dat staat ook in de voorwaarden waar u akkoord mee bent gegaan.

Pluspunten

Probleem direct opgelost

Betere telefonische bereikbaarheid. Die computerfiguur snapt er niet veel van.

Bedankt voor de beoordeling, bij drukte kan het inderdaad wel eens misgaan onze excuses voor dit. U kunt eventueel wel een voicemail inspreken dan bellen wij u terug.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Usb vlot geleverd

Afspraak nakomen (terug bellen ) usb met windows 10 zou weer teruggestuurd worden maar nu nog steeds niets ontvangen , slecht bereikbaar

Hoi Pierre, onze excuses voor het niet terugbellen. Dat is niet netjes. Neem anders even contact op dan kijk ik nog even wat ik voor je kan doen.

Klipper 7

8802NK Franeker

0900 33 0000 3

Over Windows Helpdesk

De Windows Helpdesk is sinds 2007 actief in het verlenen van telefonische computerhulp. U kunt tijdens onze ruime openingstijden gebruikmaken van onze expertise. Veilig en betrouwbaar. De technische vaardigheid en ervaring voor het oplossen van al uw vragen en computerproblemen is binnen bereik. Het enige wat u hoeft te doen is de telefoon op te pakken en de Windows Helpdesk te bellen.