geweldig

Zeer blij met dit product

Alles klopt gewoon.

Vanaf het moment van aanvraag informatie via de site, aanvraag kleuren stalen en bestelling loopt alles soepel en snel. De levering was conform gewenste lever dag.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden, mooi materiaal, niet overdreven duur en de montage viel reuze mee

• Betrouwbaarheid

prima product, prima levering!

mooie kwaliteit van het geleverde product met een zeer mooie afwerking!

• Betrouwbaarheid

Het product was prima maar de gebruiksaanwijzing was te summier en klopte niet

• Betrouwbaarheid

Duidelijke website, levert sneller dan verwacht en duidelijke montagehandleiding

• Betrouwbaarheid

Heel mooi doek goede kwalteit

Prachtig

Mooi zonnescherm doek. Kwaliteit is goed en de kleur is precies als het staaltje. Netjes verpakt en goeie levertijd.

• Betrouwbaarheid

Zeer mooi doek, perfect op maat en op tijd geleverd

Ik was eigenlijk van plan nieuwe zonneschermen te kopen, wat een behoorlijke aanslag zou zijn op mijn spaarcentjes. Mijn vriend stelde voor alleen nieuw doek te bestellen en het ging makkelijk en perfect. Even uitzoeken hoe het doek er in moest. Daar zou nog wel een handleidinkje van bij de bestelling gevoegd kunnen worden voor de leken onder ons. De zonneschermen staan er weer netjes bij.

• Communicatie N.v.t.

Mooi materiaal en keurige levering volgens afspraak

Mooi materiaal en keurige levering volgens afspraak

Snel en naar verwachting

2 nieuwe doeken besteld, vlot geleverd keurig op maat en kleur. Na montage zijn de zonneschermen weer als nieuw!!

• Betrouwbaarheid

Fantastische service en fijne klantenservice met persoonlijk contact

Hele fijne ervaring. Uitgebreid advies en bij nog resterende vragen, direct contact gehad met de vriendelijke klantenservice.

TOP

ik heb helemaal geen enkele klacht of negatief punt,alles ging gemakkelijk,het samenstellen van mijn doek maten,kleur,bestellen,afleveren en service,als ik weer een doek nodig zou hebben is Zonneschermdoek.nl mijn winkel,vriendelijke dank,gerard kloppenburg

• Betrouwbaarheid

Het doek ziet er heel mooi uit op de rol

Maar door drukte heeft mijn man hem nog niet gemonteerd , hoop dit paas weekend.

• Betrouwbaarheid

Past precies, zo gemonteerd.

Helemaal top

Rond 10 uur vanmorgen ons goed verpakt doek ontvangen na beloofde levertijd met uitgebreide handleiding. Om 12 uur was de tuin alweer opgeruimd en zat het doek erop!! Mooie kwaliteit en moe prijs.

Tot zo ver heel goed

Snelle levering goede kwaliteit

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Leveringstermijn zoals beloofd.

Duidelijke site met heel veel keuze. Het door ons bestelde doek werd keurig op rol verpakt geleverd met een duidelijke instructie hoe e.e.a. te monteren. Dit was voor ons voldoende om de klus te klaren. Wij hopen weer voor jaren van ons zonnescherm te kunnen genieten.

Prachtige stof

Prachtig stof, precies op maat

Perfect van maat,kleur en super mooi. Snel geleverd. Helemaal top

Top idee!

Erg goede uitleg en prima te doen met een prachtig resultaat!

Top gergeld!

goedkoop, veel keus, makkelijk besteld, snel geleverd en goede instructie

goed afgewerkt zonneschermdoek

Het erin schuiven van de pees en het inschuiven van het doek in ons zonnescherm ging minder soepel dan bij het instructiefilmpje. Er was flink wat kracht voor nodig maar het is gelukt!

keurige levering !!

Ons oude zonneschermdoek was na 30 jaar toe aan vervanging. Aangezien mijn man erg handig is besloten we om zelf het doek van het zonnescherm te vervangen, dus doek bij jullie besteld en weer in het huidige zonnescherm geplaatst. Klus is prima gelukt en zeer tevreden over het mooie stevige zonneschermdoek!!

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen. Voor vragen kan je altijd bellen en wordt je goed te woord gestaan.

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl