• Betrouwbaarheid N.v.t.

Suoer mooi doek.

Het doek was, incl de nieuwe pezen, in een mum van tijd door ons zelf vervangen. Super tevreden!

Helmaal top!

Mooie kwaliteit, snel geleverd en zeer eenvoudig zelf te monteren met meegeleverde montage instructie. Top!

• Betrouwbaarheid

Prima service, product goed verpakt en tijdig geleverd!

• Betrouwbaarheid

Mooi doek en snel geleverd.

Je moet eerst de kleur ed uitzoeken en de maten opmeten maar dat is logisch. Daarna is het een kwestie van alles goed invullen en mog eens controleren of je alles goed aangevinkt en ingevuld hebt. Echt super gemakkelijk! Doek werd ook heel snel geleverd, wij zijn er erg blij mee!!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Doek netjes verzonden en kwaliteit is goed Als je handig bent is het goed zelf te doen. Bij ons scherm kostte het nogal wat kracht om 'm er doorheen te trekken. Met elektrische scherm was het ook even uitzoeken hoe het werkt om 'm weer goed opgerold te krijgen. Filmpjes YouTube handig hiervoor. Wij hadden te weinig doek om een beetje op de rol te laten als deze uit is. Kijken nu tegen de ijzeren rol aan. Heb dit niet als tip zien staan.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Wij zijn er heel blij mee

Goede service, duidelijk uitleg , netjes en op tijd geleverd Ons zonneschermdoek kan weer jaren mee

• Betrouwbaarheid

Keurig afgeleverd, met duidelijke beschrijving, en natuurlijk een mooi functioneel nieuw doek.

Zeer tevreden.

Hallo. Wij hebben onze nieuwe doek besteld bij zonneschermdoek.nl en zelf geplaatst. Wat vrij gemakkelijk ging. Echt een mooie doek. Stevig en proper afgewerkt. Een echte aanrader. Bedankt en doe zo verder.

• Betrouwbaarheid

Een nette en goede ervaring

Als je vragen heb kun je bellen word je netjes te woord gestaan. Levertijd van doek was netjes op tijd. Komen afspraken na.

• Betrouwbaarheid

Goed product, redelijke prijs en prima service

Het doek van mijn knikarmscherm was na 14 jaar aan vervanging toe. Heb diverse offertes aangevraagd, maar deze kwamen allemaal ruim boven de € 1000,= uit en dat vond ik niet in verhouding tot de aanschafprijs die ik ooit voor dit scherm had betaald. Na enig zoeken op internet kwam ik uit op de site van zonnedoekscherm.nl en daar werd duidelijk uitgelegd dat het vervangen van het doek prima zelf te doen is! Dus even op de website de juiste kleur en de juiste maten ingevuld en een kleine 2 weken later werd het doek goed verpakt bij mij thuis bezorgd. Bij het monteren van het doek bleek dat ik de verkeerde doekpees had besteld, namelijk 5mm ipv 6mm. Even een mailtje gestuurd naar de klantenservice en dezelfde dag nog werd er kosteloos een doekpees van de juiste maat opgestuurd. Dat is nou wat je noemt prima service! De volgende dag kon ik alsnog genieten van mijn knikarmscherm met een mooi nieuw doek!

Goede kwaliteit en goed passend. Vrij lange levertijd

Goede kwaliteit en goed passend. Vrij lange levertijd

prima prijs kwaliteit

duidelijke informatie m.b.t. duur levering en monteren.

Netjes zeer tevreden

mooi en stevig doek.

• Betrouwbaarheid

Goed doek, goede service, duidelijke afhandeling!

Doek in perfecte staat afgeleverd, vooraankondiging van de status van mijn bestelling. Top!

• Prijs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

goede service en goede kwaliteit

snelle levering, goede kwaliteit en netjes afgewerkt.

Positief

Vandaag het nieuwe doek bij mijn vader vervangen, nieuwe pees monteren ging wat moeilijk, maar we hadden in 1,5 uur het oude doek er uit en het nieuwe doek er in.

• Betrouwbaarheid

Netjes geleverd. Prachtig doek. Zonnescherm ziet er weer uit als nieuw!

Ideaal

Duidelijke communicatie, duidelijke handleiding. Netjes verpakt. Mooi doek. Tevreden klant!

• Betrouwbaarheid

duidelijke site. simpele instructie, mooi doek.

duidelijk en simpel

• Betrouwbaarheid

Het is echt een kwaliteit.

Het is een mooi doek en wat mij opvalt is dat het de zon buiten houd maar het is binnen ook koeler.

• Betrouwbaarheid

Zonneschermdoek staat geweldig, we zijn zeer tevreden .

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl