Voldoet aan verwachting.

Doek voldoet aan de kleur die we wilden, was keurig op tijd geleverd. Met een paar man was het vervangen redelijk makkelijk. Zijn blij met het nieuwe scherm.

Prima doek

Mooi doek. Juiste kleur en maat geleverd. Zelf vervangen wat redelijk goed te doen was. Wij zijn er blij mee.

Past naar behoren

• Betrouwbaarheid

Priima service, levertijd en materiaal

Snel ontvangen en exact op de goede maat.

• Betrouwbaarheid

Het zonnescherm die wij hebben besteld is precies zo als we hem wilde, we zijn er erg blij mee.

perfect

op afgesproken tijd geleverd en mooie kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Super mooie doek snel geleverd

In een woord: geweldig.

Snelle levering en gemakkelijk vervangen. Betere kwaliteit dan de oude. ben heel erg tevreden

• Betrouwbaarheid

Snelle levering, duidelijke site en een mooi doek

We zijn erg tevreden over zonneschermdoek.nl Er zat een duidelijke beschrijving bij hoe je het doek zo makkelijk mogelijk vervangt. Het is een mooie kwaliteit doek, we zijn er blij mee.

Snel geleverd, duidelijke instructies

Snel geleverd, duidelijke instructies

• Betrouwbaarheid

Exact op maat en vlot geleverd

Het doek is van prima kwaliteit, vlot geleverd en netjes afgewerkt. Ook de additionele montagebeschrijving was welkom, prima gedaan.

• Betrouwbaarheid

Werk ook heel goed voor een zonnescreen

Van ons zonnescreen (zo een die plat langs het raam gaat) was het doek gescheurd. Hij moest wel van de gevel om het doek te vervangen maar dat was de moeite waard. We zijn erg blij dat het weer lekker koel blijft binnen!

• Betrouwbaarheid

Een goed produkt voor een scherpe prijs!

De website is heel gebruikersvriendelijk. Het produkt is precies zoals ik verwacht had en ze komen hun afspraken volledig na. Ook wordt goed uitgelegd hoe het doek moet worden vervangen. Een kind kan de was doen!

Prachtig !!!!!!!!

We zijn zeer tervredren met het resultaat. Erg mooi geworden Zeer goede service. Volgende bestelling is weer bij jullie.

Zeer betrouwbaar en snel

Mooi doek, snelle levertijd. Installatie was eenvoudig en het eindresultaat is fantastisch!

• Betrouwbaarheid

Goed doek snelle levering goede prijs

super

prima en past perfect

• Betrouwbaarheid

Heb niet gekregen wat er beloofd was

Wij hadden bij een bedrijf in onze woonplaats een offerte opgevraagd voor nieuw zonweringdoek en dat was bijna dubbel zo duur als bij U. Toen heb ik naar Uw bedrijf gebeld wat het verschil is tussen het ene of andere doek . Daarop kreeg ik als antwoord dat er geen verschil is, alleen dat ze dan hopen dat wij een hele nieuwe zonwering zouden kopen, en anders is het snel verdiend. Nu hebben wij doek van Uw bedrijf en er zitten heel veel zwakke plekken in, op sommige plekken kijken we er gewoon doorheen. Helaas, goede leer voor de volgende keer. Groet, Kees Kranendonk

• Betrouwbaarheid

Bestelling en aflevering prima.

Na bestelling en aflevering is het zelf monteren van het doek prima gegaan. Is prachtig geworden!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en snelle levering

Kan iedereen aanraden

• Betrouwbaarheid

Mooi doek, volgens afspraak geleverd.

Mooi doek. Netjes volgens afspraak geleverd tot aan de voordeur(I.v.m Corona) Maatvoering was perfect. De handleiding was erg duidelijk. Uiteindelijk snel kunnen monteren.

top

Het maatwerk is perfect uitgevoerd. de naden zijn mooi en stevig de afwerking is beter dan het origineel.

Fantastisch!

Prima doek. Levering binnen de opgegeven tijd. Goede handleiding erbij.

Levert zoals beloofd

Goede en vlotte levering kwaliteit moet nog blijken

• Kwaliteit N.v.t.

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl