Correcte levering

Mijn doek van het zonnescherm is binnen de gestelde leveringsdatum geleverd; Correct verpakt en afgezwerkt. Het doek hebben we zelf vervangen. Peace of cake

• Betrouwbaarheid

Prima website Gemakkelijk tot een keuze gekomen Levering zo als aangegeven Duidelijk uitleg Goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Goed scherm,precies op maat en op tijd geleverd

Goood deal

Alles was correct

Heel goed!

We hebben een rode doek besteld. Deze zat er met een uur in en was totaal niet lastig te vervangen.

Mooi product

Duidelijke website Snelle levering Makkelijk te monteren, zeer duidelijk door de instructie filmpjes

nette prijs corecte levering

doek besteld via internet duidelijke site en goede tips

• Communicatie N.v.t.

Prijs,kwalitet goed

Tijdige levering Gedegen handleiding De belofte om het zelf te doen, eenvoudig . Het geleverde overeenkomstig met de bestelling. Het is een heel mooi product, het scherm is weer als nieuw. Super tevreden.

• Betrouwbaarheid

Een nieuw doek van topkwaliteit

Ons zonneschermdoek was aan vervanging toe na 26 jaar, dus besteld bij Zonneschermdoek.nl. Precies op tijd geleverd en met de instructie video was het doek binnen 1 uur geplaatst met 2 man. Het ziet er prachtig uit en zal zeker weer lang meegaan.

• Betrouwbaarheid

De afwerking en uitzicht was boven mijn verwachting

Het demonteren van het oude doek verliep heel goed.(filmpje you tube ) Het monteren van het nieuwe doek verliep ook volledig naar onze zin, er waren geen problemen vast te stellen. De meegeleverde instructies en de filmpjes op you tube waren zeer duidelijk. Kortom we zijn heel tevreden over de kwaliteit en afwerking.

Prachtig product

Van het bestellen tot productie, bezorging en monteren erg duidelijk, makkelijk en vol service. De kwaliteit van het doek is prachtig. Bij het afleveren schrokken we wel even, in de positieve zin. Het doek zat nl keurig opgerold om een koker in een doos, welke in ons geval ruim 3 meter lang was… tja.. waar laat je dat dan even? Wij zijn dik tevreden en het doek is prachtig en al volop in gebruik, een aanrader!

perfect

voldoet aan verwachting, perfecte pasvorm (juiste maten doorgegeven natuurlijk)

Prima service. Perfect passend doek

Prima zonnescherm geleverd.

• Betrouwbaarheid

Zeer mooi doek keurig op maat en snel geleverd

Alles goed voor elkaar

Zeer net zonneschermdoek , op tijd geleverd

• Betrouwbaarheid

Mooie kwaliteit doek netjes op tijd geleverd!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Goede services , doen wat ze beloven, levering op tijd en hulp bij bestellen.

Goede services , doen wat ze beloven, levering op tijd en hulp bij bestellen.

Keurig en netjes geleverd

Met het eenvoudige stappenplan is het vervangen van het schermdoek prima te doen.

Ben zeer tevreden

Goede service en perfect gemaakt

Goede kwaliteit en pasmaat

Doek is netjes verzonden en kon eenvoudig worden gemonteerd met de oude pezen.

• Betrouwbaarheid

Vlotte leving van goede kwaliteit stof

Het oude doek opgemeten en via de website een vergelijkbaar doek besteld. Na vlotte bevesting volgens afspraak pakket ontvangen. Montage ging eenvoudig.

• Betrouwbaarheid

Mooi doek voor een prima prijs

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Goede uitleg op de site en via filmpjes op YouTube over de (de) montage van het doek.

Goed geholpen

Na contact te hebben gehad per telefoon en goed uitleg te hebben gehad zijn we over gegaan tot bestellen. Na binnenkomst gelijk het doek geplaatst en met de uitleg erbij was het zo gebeurt. Wij zijn heel erg tevreden

• Betrouwbaarheid

Ik had vorig jaar een nieuw doek besteld voor ons zonnescherm en het ziet er geweldig uit . zelfs zo mooi dat de buurvrouw ook hetzelfde doek en kleur wilde hebben . We hadden ooit allebei de zelfde schermen gekocht dus de maat klopte .Dus even nogmaals besteld en na 3 weken was het binnen . Wij blij en de buurvrouw blij

Marcel

Scherm zoals verwacht en snel geleverd; top!

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl