prima kwaliteit

top

• Communicatie N.v.t.

Bijzonder goed

Goed bereikbaar Netjes te woord gestaan Meedenken en service gericht Goede info op verschillende tijdstippen en actie Termijn levering eerder Duidelijke uitleg TOP!!!!!

• Betrouwbaarheid

Het zonneschermdoek was makkelijk te verwerken voor gebruik op mijn caravan.

Ik ga het doek gebruiken voor het achterraam van mijn caravan. Ik heb er een 7mm pees aan genaaid en aan de onderkant twee lussen om aan tentstokken vast te maken. Ik heb het nog niet kunnen uitproberen, maar ik hoop er dit seizoen veel gebruik van te kunnen maken.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede kwaliteit en voldoende keuze. Het zelf plaatsen ging ook prima.

• Betrouwbaarheid

Mooie kleur, netjes afgewerkt, past precies

De bestelling werd snel geleverd. De kleur van het doek was zoals verwacht. Het doek was makkelijk te monteren en precies de juiste grootte. Kortom heel blij met het resultaat!

Super mooie volant.

Netjes geholpen via de chat en later de volant besteld. Vandaag binnengekregen en gelijk opgehangen. Het staat super netjes

Prima zonneschermdoek.

Zoals ik de maat heb besteld zo klopte het precies,het was goed zelf te monteren met dank aan de duidelijke beschrijving in 2 uurtjes was het gefikst.Hartelijk dank.Ik zal er een foto van sturen.

• Betrouwbaarheid

Zonnescherm doek voldoet aan alle verwachtingen en correcte levering

Bij zonneschermdoek een nieuw zonneschermdoek besteld voor onze 25 jaar oude scherm. Helaas was ondanks de uitgebreide keuze niet meer hetzelfde doek te krijgen, echter het nieuwe doek past prima bij de kleuren van ons huis en de kozijnen. Kwaliteit van het doek voelt goed aan. Na levering het oude doek verwijderd en na een grondige reining van het frame, het nieuwe doek gemonteerd. Dit was met de meegeleverde handleiding prima zelf te doen. Pasvorm was prima en het opnieuw afstellen van de eindschakelaars werkt het weer prima. Het zonnescherm is weer als nieuw en we zijn er zeer blij mee! Prijs-kwaliteit verhouding is prima en snelle levering. Bert

Prima bestellen en bezorgen

Het bestellen is prima gegaan via de website, de levering was snel. Ook de aanvraag voor de monsters gong prima en snel. Duidelijke uitleg over het zelf vervangen van het doek.

• Betrouwbaarheid

Heel mooi product perfect passend

Een heel mooi goed passend doek precies zoals besteld en snel geleverd.

• Betrouwbaarheid

Heerlijk die nieuwe look & feel!

Ons scherm werkt nog prima, maar het doek was wat oud en niet meer helemaal onze smaak. Na lang zoeken en afwegen gekozen voor zonneschermdoek.nl en geen moment spijt van gehad. Mooie kwaliteit doek en het vervangen is mij aan de hand van de montage video’s mee gevallen.

Veel keus, goede prijs

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, goede prijs.

Goede service en kwaliteit

Goede service en zeer mooie kwaliteit. Vriendelijk personeel! Zeker 5 sterren waard. Niks op aan te merken.

Volgens verwachting geleverd

Mooi doek van goede kwaliteit volgens verwachting geleverd.

kan beter

Betreft uitval maat. bii de bestelling word de maat gevraagd. op uw voorbeeld tekening word de uitval gevraagd. hierbij word niet duidelijk dat er met de oprol gedeelte rekening moet worden gehouden. DUS te klein besteld??? Zelf maar een oplossing bedacht. Helaas minder te vrede. J.v.H

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Mooi doek.

Mooi doek.

• Betrouwbaarheid

Met duidelijke handleiding hebben we ons oude schermdoek perfect kunnen vervangen

• Betrouwbaarheid

Van bestelling tot en met de levering thuis in een woord Geweldig goed. Kan iedereen Zonneschermdoek.nl aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Doek ziet er mooi uit, prima service.

• Betrouwbaarheid

Goede overzichtelijke site, ruime keuze en geweldige kwaliteit. Redelijk snel geleverd. Wij zijn erg tevreden !!

• Betrouwbaarheid

Perfect, precies zoals aangegeven doek geleverd.

Kwalitatief perfecte luifeldoek

• Betrouwbaarheid

Geweldige service, keuze, doeken, communicatie

Vandaag het nieuwe doek ontvangen, goed verpakt en alles volgens afspraak. Communicatie was zeer goed en laagdrempelig. Duidelijke antwoorden, snelle mail beantwoording, goed telefonisch bereikbaar en ze doen wat ze zeggen. Ook de gratis toezending van de staaltjes is erg fijn om te kiezen. Doek vandaag gemonteerd met een snelmontage strip. Dat was een dingetje maar uiteindelijk goed te doen en het staat prachtig. Verder zoeken naar beter bedrijf? Bespaar u de moeite want er is geen beter bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering. Maten kloppen op de millimeter. Mooi doek.

• Betrouwbaarheid

*Duidelijke uitleg op de website. *Je wordt goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken. * Leuke prijs. * Duidelijke gebruiksaanwijzing.

• Betrouwbaarheid

Word keurig bezorgd opgerold en past perfect,zeker aan te raden

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl