Overzichtelijke site

Alles is zeer goed en vlot verlopen!

Vakkundig en correct

Goede maatvoering, netjes en correct afgewerkt.

• Betrouwbaarheid

Goedkoper en beter is niet te vinden.

Duidelijke omschrijving en hulp bij het inmeten van je oude doek. Vervolgens word je goed op de hoogte gehouden over je bestelling. Word keurig netjes verpakt thuis bezorgd. Ik had een technische vraag waar ze niet direct een antwoord op hadden. Ik werd dezelfde dag nog terug gebeld door iemand anders met een antwoord gewoon zo goed. Je bent €2500 kwijt voor een compleet nieuw systeem of €300 voor een nieuw doek. Wij hebben het vervangen en wij zijn er erg blij mee.

Mooie kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Makkelijk te bestellen en te monteren

Grote keus en makkelijk te bestellen afleveren conform afspraak

top gedaan

alles heel vlot gedaan mooi doek

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over alles.

Beste, Alles is keurig verlopen, bestellen via internet was makkelijk, levering op tijd, de doeken zijn netjes gemaakt en afgewerkt, en de maatvoering is ook oké. We zijn tevreden, bedankt Gr. Jack en Jeannine

• Betrouwbaarheid

Snel geleverd , hoge kwalititeit doek

Nieuw zonneschermdoek besteld voor een oude luxaflex zonnescherm. Met beschrijving op internet erbij heel eenvoudig doek gewisseld. Kan weer 20 jaar mee!

• Betrouwbaarheid

Mooi doek ontvangen helemaal blij mee

Netjes en goed verpakt geleverd

• Betrouwbaarheid

Prima kwaliteit voor een goede prijs!

Goede instructies Prima handleiding Goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd met de instructies goed zelf te vervangen kortom tevreden.

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service na klacht over loslaten stiknaden

Wij hebben na 3 jaar helaas een tweetal banen in het zonnescherm waar het stiksel van heeft losgelaten. Na contact met Zonneschermdoek.nl is heel snel actie ondernomen en wij zijn zeer snel geïnformeerd dat wij een nieuw doek kunnen verwachten. Dit getuigt van een zeer goede service, alleen al vanwege de zeer snelle respons op onze klacht. Wij zien dan ook met vertrouwen een nieuw scherm tegemoet. Patricia van der Ree

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit, service. Vriendelijk geholpen. Levering conform afspraak.

Uitstekdnd

Conform de opdracht geleverd

Heel erg tevreden

Een keurig doek van prima kwaliteit. Het bevestigen was op zich niet heel moeilijk maar in ons geval was het lastiger om het oude doek eraf te krijgen omdat de bouten erg vast zaten maar uiteindelijk na iets langer prutsen goed gelukt.

• Betrouwbaarheid

Mooi product, fijne website, makkelijk zelf te doen!

Was zo gepiept.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Super mooi & makkelijk

Makkelijk online te bestellen. Binnen de gestelde termijn geleverd! En zelfs voor een “geen-handige-harry” , met enig geduld, prima zelf te vervangen... Blij mee dus.

• Betrouwbaarheid

Binnen de gestelde levertermijn geleverd, mooi doek en een goede kwaliteit. Doek is zeer netjes gestikt. Monteren zo gebeurd alles is weer nieuw. Bedankt voor de geweldige service. Ga zo door team Zonneschermdoek.

• Betrouwbaarheid

De juiste kwaliteit volgens afspraak tegen een scherpe prijs geleverd

Helemaal top

Alles perfect

Nette levering

• Betrouwbaarheid

In juni zonnedoek gekocht,levering na 3 weken zoals afspraak.Goed verpakt,de maat goed,en makkelijk te monteren.Wij zijn er blij mee.En zeker een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Mooi doek en perfecte levering

Makkelijk te bestellen via internet en ook vriendelijke hulp aan de telefoon . Mooi doek en makkelijk te vervangen door goede uitleg . Een aanrader voor iedereen die zijn zonneschermdoek wil vervangen !

Prima levering

Doek was als gevraagd, prima verpakt geleverd. Enige - puntje dat het iets sneller vuil wordt dan verwacht. is makkelijk te verwijderen, dat wel. Verder prima kwaliteit!

• Betrouwbaarheid

Fantastisch resultaat aan de camper

Een mooi zwart effen doek kunnen bestellen voor onze camper. Past precies bij de kleurstelling. En dat voor een strakke prijs. Montage’ was precies zoals beschreven in de bijsluiter. Levering op een rol in een kartonnen doos met goede beschrijving. Veel websites geven aan dat het vervangen van het doek van je camperluifel lastig is. Ik ben het daar niet mee eens. Met 2 personen is het easy. Kortom top

Super goed

In een woord geweldig

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl