fantastisch

goed. alles netjes geregeld

Prima levering en kwaliteit

Doek taupe besteld. Kleur goed, kwaliteit prima, levering keurig op tijd. Ziet er verfrissend en netjes uit ter vervanging van onze oude zonwering doeken. Zou volgende keer weer bestellen. Op makkelijke betaalbare wijze mooie nieuwe doeken.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Redelijk snel bezorgd, compleet en past perfect! Top!!

Staat weer lekker fris!!!

• Betrouwbaarheid

Snel, vriendelijk, behulpzaam,attent, en heel betaalbaar

Doek besteld, Daarna zelf gezien dat de stof in banen geleverd zou worden. Gebeld, waarna direct opgenomen wordt zonder een onzinnig bandje, probleem uitgelegd, kleur die ik had uitgekozen kon alleen maar in banen maar voor het zelfde geld konden we een andere kleur uitkiezen. Ze hebben ook nog 2x stalen verstuurd die We echt al de volgende dag In huis hadden. Doek werd keurig op koker dik binnen de tijd geleverd Doek hangt kak strak, was met 2 man( beetje technisch onderlegd) appeltje eitje. Kortom top bedrijf. Bedankt!!

Fantastisch!

Was snel binnen en mooie kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering,goede kwaliteit en scherpe prijs! Absoluut een aanrader!

Prima service en TOP Materiaal

Zeer mooi doek, prima afgewerkt. Snelle le vering. Zeker een aanrader.

Prima firma....

Even een berichtje uit Oudorp...... Paar weken terug een nieuw doek besteld bij zonneschermdoek.nl Voor ons knikarmscherm van rond de 3 meter Echte tabelly stof geen fratsen... Vandeweek binnengekomen en vandaag gemonteerd ....perfect.. In 1 keer perfect....keurig gestikt en prima baan verdeling en een mooie volant erbij ....helemaal super .....echte aanrader mooie prijs kwaliteit verhouding.....

Prachtig nieuw doek!

Kleurstalen ontvangen en op basis daarvan besteld. Zowel het doek als de kleur is erg mooi! Heel tevreden.

Prima firma

Zelf 3 schermen gekocht, waar na het plaatsen van de 1e een soort van vlekken in zichtbaar zijn met zon erop direct na montage. het was geen vervuiling!. We hebben hiervoor gebeld en er werd al snel voorgesteld om op locatie te komen kijken. Uiteindelijk is een medewerker samen met een medewerker van het atelier het probleem komen bekijken. Het blijkt dat deze vlekken/strepen zeer gemakkelijk ontstaan tijdens montage/knikken van het doek. Je moet bepaalde doeken echt enorm voorzichtig behandelen om geen zichtbare pigmentstrepen naderhand te krijgen. De strepen gaan ook nooit meer weg. Wij hebben doek T-402 die er best gevoelig voor is. Mijn advies zou zijn vooraf goed na te vragen welke doeken er meer last van hebben en 1 te kiezen die er zeer weinig last van heeft. Als wij dit vooraf hadden geweten hadden wij dit ook gedaan. Wij zijn tevreden, maar hadden als we deze info vooraf hadden gehad hadden wij voor een ander doek gekozen. Geleverde kwaliteit is zeer netjes afgewerkt. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

matig

Kwaliteit valt niet mee er zit een streep in het doek

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Niets op aan te merken: kwaliteit en levering uitstekend

Zijn tevreden !

Mooi doek

• Betrouwbaarheid

snel geleverd, mooi doek, goede kwaliteit

volgens verwachting, prima service.

Goed en mooi resultaat!

De kwaliteit van het materiaal is goed, het bestellen ging gemakkelijk en de afhandeling verliep zoals je tegenwoordig van een goede webshop mag verwachten. Levertijd zou iets sneller mogen, maar verder een prima webwinkel dus! Bedenk je wel goed dat je deze klus (echt) niet in je eentje kunt doen en dat je geduld moet hebben.

alles volgens afspraak

Duidelijke instructies voor het inmeten, makkelijk te bestellen, prima kwaliteit, heel tevreden!!

• Betrouwbaarheid

Prima levering en de juiste maten

Het was goed te doen om het doek te vervangen. Samen met mijn vrouw gedaan.

• Betrouwbaarheid

Mooi doek goed gemaakt en makkelijk te plaatsen. Gewoon top

Mooi goede kwaliteit

Snelle levering. Vriendelijke service. Veel positieve commentaar over de kleur. Blij mee

Mooi eind resultaat

Zijn er erg blij mee

Het zonnescherm is weer helemaal nieuw.. Doek mooi strak.

Prima, mooi geworden

Makkelijk te vervangen, mooie stof, super mooi geworden, 4 schermen vervangen

Klantvriendelijk met goede prijzen

Netjes geholpen toen ik vragen had. Tijdig en correct geholpen en dat voor een mooie prijs. Zeer blij mee

100 punten!

Na vergelijk bleek ZSD net wat voordeliger. Heldere site. Eenvoudige bestel wijze en de claim netjes nakomen. Doek beduidend dikker dan wat er vanaf kwam (naar mijn mening goeie kwaliteit). Op de site behulpzame montage video. Doodeenvoudige klus samen met de vrouw. Oude pezen hergebruikt. 3,5 sterren voor de prijs, want goedkoper is altijd beter ;)

• Betrouwbaarheid

Snel verzonden, top kwaliteit!

Snelle levering, kleur daadwerkelijk zoals op de foto, zeeer tevreden!

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl