Geweldig!!

De levering was snel, het doek was keurig verpakt en was helemaal naar wens!!

• Betrouwbaarheid

Zonder problemen een fantastisch nieuw zonnescherm(doek)

Zelfs iets eerder als beloofd is het doek bij ons afgeleverd. Ik heb enkele dagen moeten wachten voordat mijn zoon mij kon helpen het oude doek te vervangen. Het vervangen van een scherm van 3,5 meter is geen sinecure maar maar echte problemen kwamen we gelukkig niet tegen. Eerst wat video's bekeken op Youtube van hoe en wat en daarna aan de slag. Gezien het scherm er al meer dan 20 jaar hangt zag ik er wat tegenop omdat ik dacht dat er geroeste schroeven zouden vastzitten en zo maar het viel allesbehalve mee. Nieuw doek past voortreffelijke en draait nu als een tierelier (Somfy elektrisch). Ziet er weer puik uit en kan weer jaren mee!

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Zeer goed,niets op aan te merken

Correcte verzending en levering en juiste maten.

• Betrouwbaarheid

Duidelijke communicatie en instructiefilm.

prima.

snelle levering. Prima verzorgt

Duidelijk en goede kwaliteit

Duidelijke uitleg op de website, levering volgens belofte en goede kwaliteit voor prima prijs. Enige wat nog prettig zou zijn is als de levering wat sneller is. (Nu 10 werkdagen)

• Betrouwbaarheid

Prima! Mooie doeken en makkelijk te verwisselen

Werd geleverd binnen de 10 dagen. Mooie doeken en inderdaad makkelijk te verwisselen met de oude zonneschermdoeken ondanks dat deze er al minstens 23 jaar hingen! Mooi opgeknapt, blij met het resultaat. Hadden we veel eerder moeten doen.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Zeer tevreden. Mooi doek en eenvoudig zelf te vervangen.

• Betrouwbaarheid

Snel gekeverd, makjelijk te vervangen, topproduct

Levering is netjes op tijd gearriveerd, vervangen was inderdaad zo makkelijk zoals in de film is te zien. Ziet er weer perfect uit, dank je!

Uitstekend doek.

Uitstekend doek en heel veel keus.Zag tegen het monteren op maar het ging eigenlijk heel eenvoudig.Kan het iedereen aanraden.wel redelijk aan de prijs.

Mooi scherm.

Mooie kleur. Nette prijs. Alleen zou het van mij dubbel gestikt mogen zijn. Maar tijd zal leren hoe de kwaliteit is. Zit er perfect in.

• Betrouwbaarheid

Super makkelijk en prima kwaliteit

Bestellen ging makkelijk. Fijn dat je alle maten en heel veel kleuren kunt kiezen en snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Top product en voldoet aan de verwachtingen

Het product das er snel, goede kwaliteit en prachtige kleur. Wij zijn tevreden!!

• Betrouwbaarheid

Geweldige kwaliteit en super service.

Super bedrijf, alles netjes en duidelijk.

• Betrouwbaarheid

Vanaf het aankoopproces tot de levering werd heel duidelijk gecommuniceerd via de mail. Goede instructie voor de montage en goede kwaliteit doek!

• Betrouwbaarheid

We hebben weer een prachtig zonnescherm , heel blij mee,

Heel prettig ervaren.korte levertijd prachtig resultaat .voor de volgende keer ga ik weer naar zonnescherm .nl

• Betrouwbaarheid

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Top van website tot en met de levering!

• Betrouwbaarheid

Wij hebben een knikarmscherm en deze moest van de muur gehaald, mijn opmerking hierbij, als je niet een beetje handig ben dan krijg je het niet voor elkaar. Ik stuur een foto naar zonneschermdoek.nl

• Betrouwbaarheid

Top geregeld snel in huis mooie kwaliteit

Netjes geholpen vriendelijke medewerkers. Doek kwam zoals afgesproken binnen 2 weken en erg mooie kwaliteit.

Prima scherm

Netjes verzorgd, niets op aan te merken

• Betrouwbaarheid

We zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Goede service, in het chatcontact werden mijn twijfels of ik het zelf zou kunnen helemaal weggenomen. Daarbij zijn er duidelijke instructievideo's. De levertijd was iets meer dan een week en het doek werd bezorgd op een grote rol. Mijn vrouw en ik hadden het klusje in een half uur geklaard. En het eindresultaat mag er wezen. We hadden het veel eerder moeten doen.

• Betrouwbaarheid

Ben heel tevreden met het doek wat is geleverd. Helemaal top.

• Betrouwbaarheid

ziet er goed uit, netjes afgewerkt

• Betrouwbaarheid

Wat een heerlijk bedrijf. Veel info na bellen. Stalenboek opgehaald en nu hangen ze. Echt precies zoals verwacht!! Makkelijk zelf te doen. Zo blij mee! Laat de zon maar schijnen.

• Betrouwbaarheid

Ook in deze tijd snel en super kwaliteit

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl