Super blij prachtig doek

Erg blij mee😊

• Betrouwbaarheid

Prima prijs en kwaliteit en de juiste maten

Volgens verwachting

• Betrouwbaarheid

Het was wel even spannend om een los doek te bestellen. Maar na de ervaringen te hebben gelezen, en de foto's te hebben bekeken hebben we de sprong gewaagd. Het ophangen ging perfect en..... we hopen er weer jaren plezier van te hebben.

Zonneschermdoek snel geleverd

het doek van ons zonnescherm is snel geleverd en via werkspot iemand gevonden om het te monteren. super!

Gewoon goed!!

Duidelijke site, geleverd zoals beloofd, ziet er goed uit

• Betrouwbaarheid

tijdig geleverd en juiste kwaliteit

wel had ik een vraag , kan ik ook iets op die doeken laten zetten zoals reclame of naam vd zaak ?

Zeer mooi

Alles netje en optijd geleverd Alleen wat moeite met het plaatsen gehad op de video is het iets t makkelijk Maar zeer tevreden met het resultaat

Het past heel goed

• Communicatie N.v.t.

Het resultaat is prachtig

De kwaliteit van het geleverde doek is uitstekend en mooi afgewerkt. Het verwijderen van het oude doek en het plaatsen van het nieuwe doek was iets meer werk dan gedacht, omdat er in onze situatie weinig ruimte was. Maar het eindresultaat is werkelijk prachtig.

Prima bedrijf

Goede communicatie, snelle levering zoals beloofd op de site. Goede kwaliteit doek en goede uitleg daarbij. Topbedrijf!

snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Mooie kleur en keurig recht gemaakt

Het losmaken van alle onderdelen van het scherm wat 23 jaar oud is bleek soms een behoorlijke uitdaging. Goed gereedschap is dan nodig. Eenmaal gelukt was het nieuwe doek snel geplaatst. Een puntje van aandacht: bij ons scherm wordt het doek in de gleuven op zijn plaats gehouden door een soort pen die je met een inbus vastzet. Deze pen hoort ook een stukje in de zoom te worden geschoven, waarin ook de pees wordt gestoken. De uiteinden waren echter dicht gestikt, zodat we deze open hebben moeten maken. Verder uiterst tevreden over het eindresultaat.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over deze webwinkel

Het door mij bestelde zonneschermdoek werd netjes zoals afgesproken geleverd.

Perfect passend doek. Mooie kwaliteit

Goede kwaliteit en betaalbaar

Betaalbare en goede kwaliteit doeken

Prima zo

Snel geleverd, mooie kwaliteit en de DHZ handleiding was prima. In ingeveer 1,5 uur hebben wij ons vrij forse scherm (5,5 meter breed) voorzien van een nieuw doek en een volledige schoonmaakbeurt. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat

• Betrouwbaarheid

Gemonteerd en past perfect op Fiamma camperluifel

• Betrouwbaarheid

Duidelijke omschrijving hoe in te meten om vervolgens te bestellen. Levering conform afspraak met wederom duidelijke omschrijving hoe het doek te wisselen.

• Betrouwbaarheid

Het doek was niet voor mij, dus heb ik er geen ervaring mee.

geen

Past perfect

Het is conform werkbeschrijving

• Betrouwbaarheid N.v.t.

tevreden

bestelling goed ontvangen, wel niet gemakkelijk te placeren, kwaliteit ok, filmpje ziet er anders uit dan de werkelijkheid! onmogelijk om het alleen te doen , dus extra kosten gehad , die de bedoeling niet was mvg

Alles top!

Van begin tot eind.

• Prijs N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Super positieve ervaring.

Hartelijke ontvangst in het bedrijf. Liet je vrij in de keuze en gaf gericht advies. Zeer snelle levering.

Mooi doek

Mooi doek en keurig verpakt en staat mooi

• Betrouwbaarheid

Keurig op tijd en goed afwerkt produkt

Zending ontvangen tijdens reparatie achtergevel. Scherm was gedemonteerd, daardoor adequaat schoonmaken en montage. Ziet er weer fraai uit!

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl