perfect

netjes en perfect afgeleverd!!

• Betrouwbaarheid

Zeer makkelijk zelf te doen .

We zijn er blij mee .

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit, fijn contact, snelle levering en goed verpakt.

Prachtig

Het doel is in 1 woord prachtig geworden !! Het past goed en het staat mooi !

prima kwaliteit volgens afspraak

Het vervangen van zonneschermdoek kun je heel goed zelf en zonneschermdoek.nl is dan een prima adres.

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service en goede kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over zonneschermdoek.nl, een goede overzichtelijke site, goede bezorg service en het doek is helemaal naar onze zin en goede kwaliteit. Ons zonnescherm is weer als nieuw .

• Betrouwbaarheid

mooi doek, mooie prijs, en snel geleverd.

prima website, lekker makkelijk. mooi doek voor een mooie prijs. kijk goed hoe je scherm nu is en controleer alles. Vervangen was wat lastig maar toch mooi gelukt!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Topservice

Zonnenscherm doek ontvangen, 1 pees vergeten bij te bestellen, maar deze werd na een telefoontje gratis bij mij afgeleverd, top!

• Betrouwbaarheid

goede site. duidelijk .stap voor stap uitleg

`super makkelijk te bestellen. duidelijke uitleg erbij. jammer dat de bezorgservice eerst bezorgt en de volgende dag een mailtje stuurt dat ze komen, nu was het nogal grote pakket bezorgt bij buren. doek ziet er super mooi uit. al met al tevreden.

Kan ik nog niet zeggen

Het doek is nog niet opgehangen. De instructievideo is super duidelijk. Mijn zonnescherm is echter toch iets anders en het doek er uit halen vergt wat meer demontage dan in de video vermeld wordt. Helaas maar dat is niet anders. Misschien is er toch een montageteam nodig.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Super service en geweldig eindresultaat!

Omdat we twijfelden tussen twee kleuren gevraagd of de mogelijkheid bestaat om kleurstalen te krijgen. Een dag later hebben we deze mogen ontvangen en dus de juiste keuze kunnen maken, top!

• Betrouwbaarheid

Lijkt oké, redelijk vlot geleverd, maar niet geheel volgens opgave.

Jammer dat het doek werd geleverd met een standaard breedte van 250 cm, terwijl 220 is opgegeven. Hierdoor onnodig veel op de rol, waarbij er toch al erg weinig ruimte tussen de rol en afschermkap is. Hierover is niets gecommuniceerd. Vind niet dat ik al een oordeel kan geven over de kwaliteit. Dat moet m.i. juist na langere tijd blijken. Lijkt wel oké.

• Kwaliteit N.v.t.

Snel en doelmatig

Goede service. Er werd meegedacht. Een prachtig en stevig doek.

Een aanrader !

Snel, efficiënt en prachtig resultaat !

• Betrouwbaarheid

past perfect en snel geleverd

Ondanks heel oud zonnescherm past precies en was makkelijk te monteren. Mooie kleur. Erg blij mee. Ziet er weer uit als nieuw hopelijk gaat deze ook 25 jaar mee :-)

• Betrouwbaarheid

Voortreffelijke oplossing als vervanging, als nieuw!!!!!!

Het bleek appeltje eitje om met drie mensen het oude doek eruit te schuiven en het nieuwe aan te brengen. Het moeilijkste was nog om de schroeven los te krijgen. Veel WD40 en verwarmen met een soldeer brandertje op gas, bleek de oplosing.

Prima doek

Prima genaait en past perfekmooie kleur

• Betrouwbaarheid

Keurig netjes en alles precies op maat !!!!!

Makkelijke site, eenvoudig geregeld en precies zoals je mag verwachten.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Prachtig scherm, niet te duur, snelle service!

Het hele proces verliep werkelijk fantastisch: Een prima website met goede uitleg, telefonisch werd ik ook erg goed te woord gestaan. Het toesturen van proefstukjes ging uitstekend. Erg duidelijke uitleg over het proces, inmeten en bestellen en het aanbrengen van het nieuwe scherm. Uiteindelijk een prachtig nieuw schermdoek ontvangen dat een mooie nieuwe uitstraling aan ons huis geeft (en natuurlijk het zonlicht weert)!

• Betrouwbaarheid

Top, alles volgens afspraak, weer een prachtig scherm.

Netjes op tijd geleverd zelfs eerder dan aangeheven heel eenvoudig te vervangen. Het ziet er echt weer prachtig uit voor een heel acceptabele prijs.

• Betrouwbaarheid

Super correct geholpen, en zelfs buiten openingstijden geholpen met een nieuwe pees! En monteren is makkelijk te doen, en zeker niet onbelangrijk veeeeel goedkoper dan t laten doen!👍👍👍👍

Zondermeer positief!

Op ons (telefonisch) verzoek ontvingen wij 5 stalen binnen 24 uur. Keuze doorgegeven via internet, waarna we 8 dagen later ons schermdoek ontvingen, ruim binnen de opgegeven 2 weken. Het paste perfect!

super zeer tevreden

Paste perfect

• Betrouwbaarheid

top bedrijf komen afspraken goed na!

Alles goed geregeld

Echt mooi gemaakt.

Mooi, snel in huis en niet duur.

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl