Mijn ervaring met zonneschermdoek is zeer prettig.

Informatie t.a.v. opmeten van het zonnescherm erg duidelijk. Communicatie in informatieve mailtjes. Levering binnen 10 dagen vind ik snel. Ik ben erg blij met het nieuwe zonneschermdoek.

• Betrouwbaarheid

Kwaliteit goed en netjes op maat

Goede prijs kwaliteit. Houd wel rekening met 10 dagen levertijd.

• Betrouwbaarheid

Snel en goed geleverd en past perfect

• Betrouwbaarheid

Perfect nieuw doek voor ons zonnescherm!

We hebben het oude doek van ons zonnescherm in één avond vervangen door prachtig nieuw doek. Paste perfect en de beschrijving klopte ook precies. Het was wel even werk om het oude scherm(frame) goed schoon te maken, maar toen dat eenmaal gebeurd was zat het nieuwe doek er zo op eigenlijk. Het is ons al met al erg meegevallen hoe soepel dit ging, en we zijn erg blij met het resultaat!

• Betrouwbaarheid

Goede service, snelle levering kleurenstalen en snelle levering doek. Met het instructievel was het doek zo vervangen. Ik raad het iedereen aan!

Prima levering

Mooi nieuw doek

Eenvoudig om via de website te bestellen, even de juiste maat invoeren, kleur uitzoeken en betalen. Doek werd na 6 dagen netjes bezorgd.

• Betrouwbaarheid

Snelle vlotte levering, goed product

Snelle levering, goede communicatie over aflevering, met hulp van instructie via de site zonneschermdoek makkelijk te vervangen.

Mooi doek

T136 Snelle levering, duidelijke instructie, mooi doek, in een uurtje hebben we het doek vervangen. Erg tevreden!

Top kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Een prachtig, en mooi op maat gemaakt,

De maat opnemen, kleur kiezen, bestelling doorgeven. En het past precies, wij zijn meer dan tevreden. Heel hartelijk bedankt voor de levering van het mooie Zonneschermdoek.

Correcte afhandeling

Geen woorden maar daden! Wij hadden supersnel kleurstalen in huis, waardoor wij snel een keus konden maken. Het doek keurig verpakt ontvangen. Niets op aan te merken.

• Betrouwbaarheid

Eenvoudig te bestellen, snelle levering.

Juiste afmetingen, goede kwaliteit, netjes verpakt.

• Betrouwbaarheid

Goede service, snelle levertijd en prima kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Ons zonnescherm was nog goed, maar na 22 jaar zaten de scheuren in het doek. Via zonneschermdoek een nieuwe besteld. De uitleg over het meten staat goed aangegeven. Evenals het filmpje om het doek te monteren. Prima! Tip: bij een groot doek, kun je het beste met zijn vieren zijn. Het extra doek van 15cm erbij bestellen, zou ik persoonlijk 25 cm van maken. Ik hoop dat dit doek weer jaren meegaat, maar als dat niet zo is, weet ik dit bedrijf weer te vinden.

• Communicatie N.v.t.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Top bedrijf doen wat ze beloven.

Prima kwaliteit prijs verhouding. Geleverd volgens afspraak en tussentijds werden we op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en goede service

Ik heb via Internet bij Zonneschermdoek.nl een nieuw zonneschermdoek besteld. Het was voor een hele goede prijs in vergelijking met andere aanbieders. De levering ging ook heel snel en ik werd van te voren gebeld om een leveringsmoment af te spreken. Kortom een goede ervaring!

alles pertect.

alles volgens afspraak en de maten zijn perfect.

Vlotte levering Monteren was simpel

• Betrouwbaarheid

Snelle levering ziet er goed uit!!!

Top!!!

👌 prima

Zerr tevreden

Wat een mooi doek

Jullie hebben mijn een prachtig zonne scherm doek geleverd .prima kwaliteit het doek hang weer mooi strak kan weer jaren mee

• Communicatie N.v.t.

Uitstekend geholpen

Fijn contact. Heel fijn dat je diverse stalen van het doek thuisgestuurd krijgt. Die hadden we 2 dagen na de aanvraag al binnen. Bestellen gaat simpel. De uitleg op de site en de filmpjes zijn heel duidelijk. Al met al een aanrader en het vervangen is makkelijk zelf te doen.

Voldoende /goed

Goed geinformeerd over de levertijd en de status van de levering. Zeer tevreden over levering pakket en afwerking

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl