Prima winkel.

Ruime keuze, duidelijke bestel instructies, goede prijs-kwaliteit verhouding en prima levertijd.

Gemakkelijk te bestellen en snelle 100% kwaliteit service

Wel spannend om het online te bestellen maar is me alles 100% meegevallen,snelle levering,maten waren perfect en kwaliteit super..ben er heel erg blij mee

• Betrouwbaarheid

Snelle levering en geen goede aansluiting op mijn oude scherm

Het doek was snel in huis. Echter omdat er drie naden in het doek zaten was het erg lastig om het in de rails van het oude mechaniek te krijgen waardoor er nu wat rafels zichtbaar zijn. Het zou handiger zijn geweest als het doek met één lap stof zou zijn gemaakt.

• Betrouwbaarheid

Zeer duidelijke website. Overzichtelijk. Op tijd geleverd, zoals afgesproken.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit doek, mooi afgewerkt

Stevige kwaliteit doek, ook de levering was probleemloos. Alleen de handleiding zou ook de afstelling van de elektrische motor moeten behandelen (bovenste stelschroef is voor de onderkant van het scherm; naar links draaien: motor loopt langer door).

• Betrouwbaarheid

Mooi doek. Netjes afgewerkt. Snelle reactie op vragen. Heel betaalbaar. Kortom aanrader.

• Betrouwbaarheid

Ziet er mooi uit, voldoet aan de verwachting.

Vanaf de kleurstalen die werden toegestuurd tot aan de levering allemaal netjes. Tussen op de hoogte gehouden met hoe ver als het is. Doek is naar tevredenheid geleverd, kleur is goed. Met deze zonnige dagen er erg op vooruit gegaan.

Prima.

Tijdpad klopte met de info op de website Bestelproces is helder en duidelijk Filmpjes (slim om van te voren te bekijken) geven precies aan hoe het moet. Aanbeveling, zou leuk zijn als u ook een 2e merk zoals Dickson zou voeren, maar dat wordt ws. Erg ingewikkeld. Klein advies :bestel nieuwe baleinen. De oude kunnen wat uitgedroogt zijn. En bij het inbrengen hiervan smeer er wat vet op zoals wp-40 of vaseline zodat ze makkelijker op te voeren zijn. Bezorging was keurig. Netjes verpakt.

• Betrouwbaarheid

Prettig geholpen en het doek ziet er goed uit

Perfecte service

Doek is precies naar verwachting geleverd. Past precies

• Betrouwbaarheid

Alles is vlot verlopen vanaf bestelling t.e.m. levering.

Er was een ruime keuze aan kleuren en onmiddellijk na het maken van deze keuze en opgave van de afmetingen kenden wij de prijs. Na plaatsing v/d bestelling kregen wij een bevestiging en naderhand ook nog een mail i.v.m. de status van de bestelling. Vanaf het doek uit jullie naaiatelier kwam, werden wij verwittigd van levering. Spijtig dat wij hierop niet konden reageren (noreply mail) zodat wij een datum konden afspreken wanneer er iemand thuis zou zijn. Wij hebben via track & trace gevolgd waar de levering onderweg was en hebben een briefje op de voordeur gehangen dat men bij de buren kon bellen. Dus alles is perfect gelopen, allen zou het wenselijk zijn om een leveringsdatum af te spreken.

• Betrouwbaarheid

er word een mooi product geleverd.

goede ervaring met dit bedrijf. ik heb een opmaat gemaakt zonneschermdoek besteld,en deze is binnen de voorspelde levertijd geleverd. top!!

• Betrouwbaarheid

snel goede kwalitiet doek maar pees gaten dicht genaaid

Ik heb een doek besteld zonder pees want die zaten nog in het oude doek, maar de gaten waar me pees in moesten waren ook dicht genaaid. Dus ja heb het doek nog niet geplaatst maar wel de rand aan de voorzijde ook de naden dicht genaaid waar de pees in moest.

• Communicatie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

We zijn zeer tevreden ,het zonneschermdoek is echt heel mooi!!

Nadat ik het doek besteld had...het bericht van bestellen en leveren .we zijn over alles zeer tevreden. De kleur had ik iets anders in gedachten als op de site ...maar de streep is erg mooi. Hartelijk dank , Vriendelijke groet Gerdien Dorsman.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

fantastische kwaliteit en service!

We zijn meer dan tevreden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Makkelijke toegankelijke website. Alles wijst zichzelf. Na bestelling duidelijke mailtjes over hoe het verder gaat en wat de status van de bestelling is. Daags voor levering een mailtje dat de bestelling wordt bezorgd en op de dag zelf ook nog een tijdsindicatie. Montage verliep heel soepel.

Ik kan ze niet bedenken.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Keurig de materialen geleverd en fantastische verstuurd incl keurige begeleiding advies.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Makkelijk om te bestellen,duidelijke prijsopgave,geen gedoe. Correcte en snelle afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Perfect doek, precies wat ik verwachte

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed telefonisch bereikbaar en zeer vriendelijk te woord gestaan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle nette levering. Stevig verpakt. Mooi zonneschermdoek en precies op maat.

Nieuwland Parc 10H

2952 DA Alblasserdam

Over Zonneschermdoek.nl

Is het doek van uw zonnescherm aan vervanging toe? Kies een op maat gemaakt zonweringdoek & monteer het eenvoudig zelf! www.zonneschermdoek.nl