Heel tevreden

Goede site op internet met snelle levering. Jammer dat ik thuis was en men aangaf dat ik niet thuis was. Dus moest levering elders eind vd dag ophalen.

Prima website, op vrijdag iets besteld en op zaterdag was het al binnen. Top service

Snelle levering, korting en de samples bij elke levering.

Top Service en snelle levering

Zeer positief

Snelle service en ze staan je deskundig te woord!

Als je besteld is het de volgende dag in huis. Ze denken met je mee over bijvoorbeeld welke crème goed voor je is. Toen er een leveringsprobleem was met mijn crème vanuit de fabrikant heb ik tester ontvangen om de wachttijd door te komen en werd ik op de hoogte gehouden.

Prettige ervaring

Website goed en overzichtelijk.Goede informatie.Vlotte levering.

Fantastische webshop

Snelle levering en leuk dat je een voorkeur mag doorgeven voor de staaltjes die je krijgt. Al verschillende bestellingen gedaan en zeer tevreden.

Al altijd alles op tijd gekregen en content van het product dat ik bestel

Super snelle levering!

Mooie producten. Overzichtelijke website. Vaak ene dag besteld volgende dag in huis.

Snel geleverd tegen voordelige prijs

Verzonden binnen 1 werkdag. Prijs van het item was lager dan bij andere websites. Heb gevraagd of er monstertjes bij konden voor pigment vermindering en daar werd ook gehoor aan gegeven. Daar was ik heel blij mee omdat bij andere websites vaak wat anders erbij gedaan wordt dan gevraagd. Nu kan ik wat uitproberen en als het bevalt zal ik het ook zeker hier weer halen!

Correct en eerlijk,plezierig bedrijf.

Plezierig te shoppen, grote keuze. SNELLE levering

Zeer tevreden met de snelle levering Alles keurig verpakt met extra keuze proefjes erbij

Ik had mijn bestelling snel binnen en keurig verpakt. Erg prettig.

Duidelijke website en goede service.

Heel fijn om een webshop te hebben waar goede en verantwoorde producten verkocht worden.

Top bedrijf

Een goede website snelle service en leuke prijzen

Jammer dat je het proefje wat je vraagt nooit krijgt. Elke keer iets anders, waar staat het vakje opmerking dan voor?

Vlotte en correcte afhandeling

Aan te bevelen .. regelmatige mooie acties en kortingscodes wat mooi meegenomen is als je kwaliteitsvolle producten bestelt. Leverings is snel en correct

Mooie merken

Snelle levering en goede prijzen. Ze hebben veel mooie merken en de gratis proefjes bij je bestelling zijn fijn om producten uit te proberen (en vervolgens te bestellen:-)).

Zeer tevreden,

Snelle levering en goede service

Snelle levering en fijn bedrijf

Ruime keuze in producten van Maria Galland, duidelijke site en omschrijving van de producten en snelle levering!

ik neem dermaceutic c25cream van bij dermateloog

ik ben al drie jaar dermaceutic aan het smeren ik ben er zeer tevreden over met dank

Zeer snelle en stipte leveringen!

Altijd zeer snelle en correcte levering van mijn online aankopen!

Betrouwbaar en levert zoals ze beloven

Een duidelijke site. Heb hier een paar keer besteld en altijd op tijd geleverd.

Super tevreden!

Kwaliteit en prijs verhouding is goed en daarnaast worden de producten altijd compleet en op tijd geleverd. De testers zijn ook fijn :)

Uitgebreid assortiment en snelle verzending

Ruime keuze in producten van verschillende merken tegen een goede prijs. De producten worden goed verpakt en snel verzonden. Ook de gratis samples zijn altijd erg leuk.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL