Levering zoals afgesproken. Koop graag acties van maria caland.

Keurige aflevering

Het product was netjes verpakt. Op afgesproken tijd geleverd. Gewoon correct.

zeer tevreden

goede prodrukten met snelle levering

lage prijs, snelle levering

Toevallig ontdekt omdat ik op zoek was naar een bepaald product. Was bij de laagste prijs voor mijn product!

professionele, originele producten, veilig in gebruik!

ik ben zo blij dat ik LUXURY4YOU heb gevonden, zeer professionele service, snelle levering, originele producten die veilig te gebruiken zijn. eerlijke prijzen ook. ik zou hier blijven kopen.

Betrouwbaar en proefjes

Altijd snelle levering en meestal gevraagde proefjes

Betrouwbaar en heel snelle levering

Blijf bij jullie klant

Luxury4me :-)

N.B. Ik kan alleen oordelen over bestellingen van verzorgingsproducten, niet over het huid therapeutisch centrum. Bestellingen op website gaan vlot en je kunt voorkeur aangeven voor type testertjes, dat wordt zeer gewaardeerd! Binnen 1 - 2 dagen geleverd. Vragen kun je stellen via de chat of je wordt persoonlijk teruggebeld. Ik bestel al sinds ruim 2 jaren bij Luxury4you en ben een bijzonder tevreden klant!

Beter kan het niet!

Alles is klantgericht, het wordt de klant makkelijk gemaakt. Je krijgt wat je besteld en snel ook. Beter kan het niet!

Super snelle levering!

Mijn ervaring was goed !

Mijn ervaring was goed. Jammer dat de post zo veel vertraging had . En de pakketje is een paar dagen later .

Fijne duidelijke site

Snelle en correcte levering!

Geweldige service en zeer betaalbare prijs-kwaliteitverhouding!!Een aanrader!!!

Goeie merken als Sisley, elders €8,- á €10,- duurder. Goed verpakt en snelle levering! Zëker ernnasnrader!!!

Ik had mijn bestelling snel in huis. Netjes verpakt en ook nog enkele staaltjes gekregen. Top!

Giedkoopste prijs, en netjes op tijd geleverd

super goed

altijd top service , heel aardig, kundig , meedenkend. top

De juiste bestelling correct ontvangen.

Ik zocht producten van een bepaald merk en vond deze op de site van Luxury4you. En dat voor een betere prijs dan ik betaal in de kliniek waar ik een behandeling onderga. Kom hier zeker weer terug.

great

The product is good, and the packaging is good

Goede klantenservice. Beantwoord meteen je vraag. Had een allergische reactie, ben goed geholpen.

Blij met Luxury4you.nl

Dat ik zeer tevreden ben ❣️ Dat ik persoonlijk kan bellen ook vragen kan stellen over wat het beste is voor mij leeftijd en zeer vriendelijke Dames aan de lijn en ook de proefjes heb gekregen wat ik graag wilde. Hartelijk dank. Vriendelijke groet Ria Broeren.

Website gebuiks vriendelijk, snelle levering van kwaliteit producten

Heel goede.

Kwalitatieve goede producten voor de probleemhuid.

Altijd snel verzonden en netjes verpakt!

Fijn

Snelle levering van fijne producten tegen goede prijs

Snelle levering en super fijne producten!

Ook heel leuk om de mooie proefjes te ontvangen! Ik kom graag terug.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL