Snelle levering, goede prijs

Koop al jaren hier mijn producten. Altijd een goede prijs en snelle levering.

professioneel, zeer betrouwbaar en top producten

ik bestel al sinds jaren mijn MBR serum waar ik zeer tevreden over ben. bij eventuele vragen bel ik even en wordt altijd heel erg fijn te woord gestaan door een zeer vriendelijke telefoniste die mijn vragen correct en duidelijk beantwoord. Luxury4you is het enige bedrag waar ik dit kostbare product durf te bestellen.

Wat ik gebruik, gezichtsreiniger bevalt heel goed.

Goede service en fijne producten

Goede service en fijne producten

Vlotte service

Zeer tevreden over snelle levering

Ik ben ook uitermate tevreden over het geleverde produkt.

Top tevreden!

Ik bestel al 3 jaar mijn beauty producten online via Luxery4you.nl . Nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen! Altijd wat extra's erbij . Ruime keuze .. Een tevreden klant )

Top ! Snelle levering

Eerlijke prijzen, overzichtelijke website en snelle levering met nog enkele staaltjes!

Voordelig, snel, correct geleverd met staaltjes erbij

Voordelig, snel en correct geleverd met enkele staaltjes erbij die afgestemd zijn op de klant. Top!

Fijne producten voor fijne prijs

Fijne producten. Uitstekende levering

Prima service en korte lijntjes als er vragen zijn.

Goede service, heldere website, mooie producten. Er mag iets minder plastic in de verzenddoos. De plastic zakjes om de samples zijn onnodig..dat zou een verbeterpunt zijn.

Goede service!

Snelle levering en klachten worden netjes opgelost. Wel jammer dat er niet vaker extra korting wordt gegeven aan vaste klanten .

perfect geregeld en goed en snel verzorgd

perfect

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan

Ik hou van deze site! Bestellingen worden zeer snel verwerkt en de goederen komen aan!

Elke keer perfecte levering

Elke keer wanneer ik iets bestel komt t snel en helemaal volgens afspraak. Heb 1x zelf een foutje gemaakt, na 1 berichtje werd dat al netjes veranderd door L4Y voordat t gestuurd werd! Top dus! Overzichtelijke site en eenvoudig te bestellen!

Altijd snelle levering, goed assortiment en prijsniveau

Tevens erg prettig om proefjes te ontvangen zodat je een nieuw item kunt uitproberen

Snelle levering!

Zeer goede producten!

Snel ontvangen

Heb mijn bestelling snel ontvangen, leuke korting en 3 samples.

Keurig en snel geleverd

Keurig bedrijf

De producten werden snel geleverd en er zaten fijne testers bij.

Niks op aan te merken

Netjes op tijd bezorgd, product zoals op de website getoond

Persoonlijk en betrokken

Aan de telefoon altijd bereid advies te geven en mee te denken! Als de gratis proefjes die ik heb besteld er niet meer zijn schrijven ze een persoonlijk berichtje dat ze iets hebben uitgekozen wat er zoveel mogelijk op lijkt.

Goede producten, altijd proefjes erbij, snelle verzending.

Top. Snelle service en kundige info.

Top. Snelle service en kundige info.

Pakket werd snel geleverd, goedkoper dan andere aanbieders en netjes verpakt

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL