Prima, prachtige producten

Met snelle levering en leuke proefjes

Snelle bezorging

Snelle bezorging en goede service

Snelle levering , staaltjes naar keuze zijn heel leuk! Heel tevreden !!

Snelle levering goeie service

Was mijn eerste bestelling maar zal zeker vaker bestellen

Excellent

Aantrekkelijk door de geboden korting op de artikelen. Snel besteld, zorgvuldig verpakt en bezorgd. Verrassend door de bijgeleverde proefjes.

Elke keer weer uitstekend !

Snelle levering , producten altijd op voorraad, goede survice , krijgt altijd een leuk sampeltje

Het fijne advies via de Chat, en duidelijke uitleg! Hoe de producten te gebruiken echt fijn

Perfecte service

Hier kan ik altijd mijn producten van dermaceutic vinden. Ruime keuze en snelle levering!

Super lieve en persoonlijke support van het team

Super snel antwoord op al je vragen, duidelijkheid over betaling en levering. Heldere website en dus niets te klagen.

Correct en op tijd geleverd.

Bestelling correct en op tijd geleverd.

Goed gevoel!

In de corona crisis ben ik mijn verzorgingsproducten bij Luxury for you gaan bestellen, mijn schoonheidsspecialiste was dicht en daar kocht ik al meer dan 20 jaar mijn favoriete producten. Op de website heldere informatie over de producten, bestellen en voorkeur voor testers aangeven (krijg altijd waar ik op hoopte, soms iets extra's bij grote bestelling), levering bijzonder snel, goed en verzorgd verpakt. Vaak leuke aanbiedingen. Ik ervaar keer op keer een luxe gevoel als er weer een pakketje voor me is. Ik bestel elke circa 6 weken. Een enkele keer een vraag gesteld en dan krijg je een eerlijk en professioneel antwoord. Ik ben fan! (mijn schoonheidsspecialiste niet :-) )

Geweldig al jaren!

MBR is zeker niet goedkoop, maar heb al zoveel geprobeerd qua merken etc.. Er kan niets op tegen deze producten. Ik heb diverse crèmes en serums van MBR. Krijg vaak complimenten over mijn huid. De natuurlijke frisheid, kleur, stevigheid en merk zeker dat fijne lijntjes en rimpels minder kans krijgen. Voor mij niets anders meer. Laat er graag iets anders voor staan.

Groot assortiment, snelle levering

Bestek altijd van een vast merk tegen een goede prijs. Levering altijd snel en als iets niet snel geleverd kan worden, word ik op tijd op de hoogte gesteld. Fijn dat je bij de bestelling ook samples krijg van een zelfgekozen merk. Zo kun je makkelijk nieuwe items uit proberen,

Voelt goed aan.

Ik ben nog maar pas begonnen met dit product. Misschien nog even afwachten wat het na 2 of 3 maand al zijn. Ben wel positief tot nu toe.

Uitstekend!

Makkelijke site om te bestellen. Snelle em goede service. Heel blij mee

Goede ervaring

Uitstekende service, snelle levering! Top prijs!

Op zoek naar een goede prijs kwam ik op deze site terecht!

Heel tevreden

Wordt altijd correct behandelt snelle verzending en klantvriendelijk

Geweldige snelle levering en prima prijzen

Snelle levering, veel producten op voorraad en de prijzen zijn prima

Heel goed. Snel verzending.

Altijd alles wat ik wil op voorraad!

Altijd alles wat ik wil op voorraad en zeer klantvriendelijk met het versturen van de proefjes... wat ik vraag zit er eigenlijk altijd bij!

Altijd perfect

Bestelling wordt vlug geleverd

Stipt en attent

Stipte levering, attente en passende proefjes en mooie producten. Denken ook mee in alternatieven wanneer n product uit assortiment van producent wordt gehaald

Snelle,nette levering. Goede producten

Snel, goed en staaltjes.