in een woord. Super

Bestelling klopt altijd Wanneer het product niet voorradig is wordt dit opgelost door enkele monstertubes te sturen .Heel prettig

Goeie service!

Vlotte levering!

Snelle levering aan uitstekende prijs

Ik heb de bestelprocedure als heel vlot ervaring, ik vond snel het artikel waar ik naar op zoek was. Mijn bestelling was er heel snel en dat allemaal aan een uitstekende prijs. Heel erg tevreden!

Good service

I always order with them some product as

Snel en correct

Geavanceerde anti-aging producten

Veel keuze om een rijpere huid te verzorgen. Heb onlangs de Lycogel breathable camouflage besteld en geeft een mooi egaliserend resultaat. Een tip voor demaquilleren mis ik hier (omdat het waterproof is). Elk product wordt uitgebreid uitgelegd. Ik mis alleen de volledige lijst van ingredienten bij de productsbeschrijving en ook de algemene eigenschappen per productslijn, vb Dermaceuticals hun belangrijkste eigenschappen in het algemeen. Ik vind het aanbod zeer uitgebreid en ga zeker nog bestellen.

Uitstekend.

Het was mijn eerste aankoop bij jullie.alles is verlopen zoals het was voorgesteld. Ik ben een tevreden klant.

Tevreden over het product en snelle levering!

Goede ervaring met de producten en een snelle levering!

Heb alleen goede ervaringen. Goede service.

Op tijd geleverd en alles perfectin orde.

Perfect!

Goede prijs/kwaliteit en zeer snelle verzending.

Fantastisch! Groot assortiment

Snelle levering en handige website

Uitstekend!

Hele goede en snelle service, nog nooit een klacht gehad!

TOP

Snelle levering en ruime sortering

Mooie producten besteld had ze snel in huis en er zaten herrlijke proefjes bij .Helemaal tevreden dus .

Snelle verzending... Goed verpakt, en een mooi monstertje.... Altijd goed.

Beste deodorant!

Gewoon prima. Vandaag besteld morgen in huis.

Professionele en kundige adviezen en behandelingen.

Snelle levering van artikel

Vriendelijk woord met kennis van zaken over het artikel

Al jarenlang snel en betrouwbaar

Al jarenlang ervaar ik Luxery4you als een bedrijf wat snel is, levert wat gevraagd wordt en zeer zorgvuldig is met de verpakking van de producten.

Bedankt, voor jullie snelle en verzorgde bestelling voor mij.

Toegewijd ! Ze bellen je persoonlijk op als er wat niet lukt of wijzigt. Betrokkenheid is prima.

Soepel proces en netjes op tijd geleverd

Duidelijk en snel! En product zoals verwacht. Erg fijn!

Snelle levering en goedkoper dan elders

Mooie producten kunnen best prijzig zijn, bij Luxury4you hebben ze aantrekkelijke prijzen.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL