Groot assortiment, bijzonder klantgericht en snelle levering

Ik bestel gezichts-, lichaamsverzorging en make-up bij Luxury4you. Vanaf de eerste keer tot op heden 99% meteen op voorraad, snelle verzending en net zo'n vlotte bezorging. Mijn schoonheidsspecialiste is jaloers dat ik al jaren bij jullie bestel en niet bij haar :-) Altijd één en soms twee testers conform je wens. Producten zijn (overdadig) veilig verpakt. Het voelt altijd als een kadootje voor mezelf als er weer iets fijns arriveert. Ik ben fan!

Snelle levering en goede prijzen

Goede producten en snelle levering

Ruime keuze uit mooie merken en snel geleverd

Correct ,snel en keurig bezorgd.

Had telefonisch contact gehad voor advies,werd duidelijk en rustig,te woord gestaan.Pakket werd snel bijzin bezorgd. Top!

Snelle levering en kwaliteitsvolle producten

Snelle levering en artikelen werden keurig verpakt geleverd

Klantvriendelijk

Goed geholpen, heel handig dat de juiste testers toegestuurd werden zodat ik de producten eerst kon uitproberen.

Heel professioneel, meedenkend met oog voor de klant

De producten die Luxury4you heeft vind ik erg prettig en nog belangrijker: er wordt serieus geïnformeerd voordat je de producten kunt bestellen, in elk geval de producten die ik wilde. De bestelling en bezorging verliepen heel vlot en correct en ik kreeg zelfs proefjes erbij. Zeer tevreden en nu vaste klant.

Snel en netjes geleverd.

Tevreden klant.

Heel tevreden over de bezorgtijd en gevraagde staaltjes

Goede adviezen over de producten. Snel en goed verzorgd in huis.

Producten besteld, volgende dag in huis!

Grote keuze producten,

Zeer goede producten, snelle levering. Fijne site om te shoppen Kom ik graag terug

Een van betere webshops

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Top,top

duidelijke site en tevens prettige en uitgebreide telefonisch advies !

Pas begonnen met producten van de lijn Dermaceutic. Op de site worden alle producten duidelijk beschreven. Telefonisch uitgebreide uitleg en advies gekregen. Dit als zeer prettig ervaren. Daarnaast vind ik het fijn dat je vanaf een bepaald bestedingsbedrag proefmonsters ontvangt. Goede service !

Goede voorraad en snelle levering

Fijn dat (bijna) altijd de gratis proefjes ook daadwerkelijk op voorraad zijn en dus geleverd worden!

Prima,snel, netjes en fijn

Duidelijk website en super snelle levering!

Nadat er een pakje opengescheurt bij mij bezorgd werd en er producten uit gestolen waren heb ik zonder problemen een nieuwe levering ontvangen!

Perfect; snelle levering, goede producten

Zeer tevreden. Heel fijn om nieuwe producten te kunnen testen met de samples die worden meegeleverd.

Snel, voorraad

Zeer goede service en snelle levering

Mijn vragen worden steeds zeer snel beantwoord. Er is een breed gamma van producten aanwezig en deze worden zeer snel geleverd.

Luxery4you is een prima site

Fijne service en prima advies van artikelen.

Uitstekende goede service

Bestelling heel snel thuis voor mij een dikke 10

super snel en keurig verzorgd

zie hiervoor

Ik kan het zeker aanbevelen.

Snelle en juiste levering + gratis staaltjes.

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL