Netjes verpakt en op tijd bezorgd

Aan te bevelen voor mijn vriendinnen

goede service

Goede producten, zeer netjes verpakt, je voorkeur proefjes worden bijgevoegd en snelle reactie bij vragen, ook als je n vervanger van iets zoekt

Helemaal top!

Ik bestel hier nu al 2 jaar mijn verzorgingsproducten en make-up en ben bijzonder tevreden. De productinformatie is goed, bestelling en bezorging vlot en goed verpakt en als kers op de taart kun je aangeven welke proefjes je wenst, indien voorradig. Ik ben fan van jullie!

Correcte afhandeling bestellingen

Zoals gezegd goede en snelle verzorging van mijn bestellingen ben zeer tevreden en blijf klant van U groet Leonie Joosten

Top service!

bestellen en dag later al geleverd, super snelle service!

Snelle en correcte levering.

Prima produkten, en de volgende dag al in huis!!

Alleen maar een positieve ervaring!!

Goede prijzen, snelle levering.

Goede prijzen, snelle levering.

Goede service, kwaliteit van de producten en advies

Snel en correct

Zoals een webshop hoort te zijn. Snel het juiste product op het juiste adres laten komen

Goede webshop

Snelle levering en goede prijzen

Goede artikelen en snelle service

Altijd fantastisch

Fijn dat ik bij jullie kan bestellen.. Het is altijd goed door jullie afgehandeld. Nog de beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar.. :)

Uitgebreide uitleg bij producten Extra stalen bij bestellingen Snelle levering

Goede kwaliteit

Super tevreden!

Super tevreden en snelle levering!

Snelle leveringen

Alleen jammer van dat gezeur om een reactie want ik zit daar absoluut niet op te wachten. Graag in het vervolg geen mails meer om uw bedrijf te beoordelen

Altijd betrouwbaar !!

Alles wat ik bestel Komt altijd mooi snel en goed aan. Ook telefonisch uiterst vriendelijk en correct. Top

Uiystekend

Producten makkelijk te vinden en te.bestellen. Producten worden snel thuisbezorgd.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Veel keuze en goede prijs kwaliteit van de producten

Prima service, snelle levering, betaalgemak.

Al ruim 5 jaar klant voor het bestellen van mijn gezichtscreme. Altijd op voorraad en snel geleverd. Gratis proefmonsters netjes bij de bestelling.

Supersnelle levering en erg goed advies, ook via de chat. Blij met mijn producten!

Goede service en snelle levering

Per mail vakkundig advies ontvangen en bij aflevering trof ik proefjes aan waar ik wat mee kan!

Helemaal top

Ruim assortiment en altijd super snel verzonden. Ik ben al jaren een tevreden klant!

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL