SUPER

super producten, snelle levering en je krijgt bij vragen altijd direct antwoord.

Snelle levering and fijne producten

Correcte afhandeling

Bestelling snel en goed verzorgd

Overzichtelijk bestellen en snelle levering, prima verpakt, onberispelijke gang van zaken :-)

En super dat er gratis proefjes in de bestelling zitten. Je kunt zelfs aangeven wat je wenst, oog crème, serum etc.. Helemaal top. Ik probeer de proefjes en bestel daarna, als ze bevallen.

Professioneel en hele goede producten.

Ze luisteren echt naar jouw wensen met de samples die erbij worden verzonden. Telefonisch ook heel netjes geholpen. Professioneel bedrijf.

prima service

ik wachtte op een bepaald product totdat ik zag dat ik me kon aanmelden om gewaarschuwd te worden als het product weer beschikbaar was, dat werkte prima. Daarnaast heb ik een keer een product niet geleverd gekregen, het was verdwenen ergens in de bestelroute, ik kreeg na navraag direct een nieuw exemplaar en daarna kwam, kosteloos toch het oorspronkelijke product aan. Ik ben uw klant dus.

Website-goed Producten goed op voorraad Snelle verzending Alles goed geregeld Communicatie duidelijk en snel

top !

steeds snelle levering en alles compleet !!

Super fijne webshop om te bestellen en snelle levering!

Perfectie webshop

Perfecte webshop, waar je naast super mooie producteur, indien nodig, zeer vakkundig advies krijgt. Bovendien r Aantrekkelijke aanbiedingen.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snelle levering..leuke staaltjes

Geen slechte ervaring gehad

Helder en snel

Overzichtelijke site en snelle levering

Heel tevreden

Heel snelle levering en heel goeie vlotte vriendelijke oplossing bij problemen

Zeer goede producten

Zeer goede producten, eenvoudig bestellen, goede productbeschrijving

Snelle service met opsturen van de producten.

Vragen worden snel en correct beantwoord en advies is prima.

Snelle correcte service! Top

Zeer tevreden over mijn aangekochte producten

Snelle reactie op mijn vragen...

Vlotte levering van de bestelling Vlugge reactie op mijn vragen

Fijne producten en snel in huis, super service en altijd fijne proefjes erbij! Ik blijf mn producten hier bestellen !!

Uitstekende service!

Het is mijn tweede of derde keer dat ik bij Luxury4you bestel en ik moet zeggen dat ze gewoon top service hebben! I freaking love it.

Snelle levering incl. gevraagde proefjes

Zeer goedeervaring. Een snelle levering en fijn om zelf aan te mogen geven welke proefjes je zou willen ontvangen.

Prima ervaring

Heel content.

Mijn pakje is snel geleverd.

Zeer tevreden.

Snelle en correcte levering van goede producten.

prima bedrijf

Levering keurig op tijd goed verpakt en product voldoet aan het gestelde kortom prima geregeld alles

2 Antwerpsestraatweg

Hoogerheide 4631 NL